Ik geef mijn dochter bijvoeding als ik werk dmv groeiestart opvolgmelk. Ik kolf namelijk geen 150cc. Dus ik maak vaak een flesje aan voor bij de oppas. Nu ben ik groeiestart gaan gebruiken en na veel gedoe met van alles proberen gaat het als een trein!!!Maar nu het probleem ik zie alleen van die grote blikken die 3 weken houdbaar zijn en ik gebruik maar 3 flesjes per week....................Zijn er ook kleine verpakkingen te koop/te bestellen??
volgens mij heb je alleen die blikken, heb bij kruidvat (grootste assort. hier) nog nooit een kleine verpakking zien staan, maar mss vergis ik me groetjes
Heb je het echt nodig dan? Je dochter is al zo oud, kan ze de dag niet doorkomen met wat jij kolft, aangevuld met groente, fruit, brood en een bordje yoghurt (mag vanaf 6 maanden als er geen verhoogde allergiekans is)?
ik kolf vaak niet meer dan 30-60 cc en ze drinkt op een dag een flesje van 150cc. heb al van alles geprobeerd mbt extra kolven (topics over gehad), maar lukt gewoon niet en wil nu ook niet meer extra kolven dan 1x per dag als ik werk. Dus dit bevalt goed om zo bij te voeden, dus wil er idd mee doorgaan.