verstopping

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xxjoxx, 27 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

5 nov 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn meissie van 6 weken heeft last van verdikte ontlasting en ze heeft hier ook last van je ziet dat ze moeite heeft met poepen wordt rood en moet heel hard pedsen en begint dan te huilen...zo zielig...nu doe ik al meer water in de voeding maat heeft er hier nog iemand tips!?

Hoor het graag!

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Buikje masseren, badje wil ook nog wel eens helpen, fiets-beweging maken met haar beentjes terwijl ze op d'r rug ligt... Temperaturen wil ook nog wel eens wat opwekken, desnoods met een beetje vaseline op de thermometer.

3. Desii

Desii Actief lid

7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    - Twee theelepels olijfolie aan 1 fles per dag toevoegen
    - Luctulose halen bij de apotheek
    - Bronwater gebruiken ipv kraanwater

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Lactulose wordt afgeraden onder de 6 maanden, daar kunnen baby's echt flinke krampen van krijgen, misselijk van worden en enorm winderig. Zou dat echt niet op eigen houtje gaan geven aan een kindje.
    Microlax (= mini-klysma) werkte hier wel heel goed toen ze echt volledig verstopt zat, maar ook dat zou ik altijd in overleg met de ha doen!

5. Desii

Desii Actief lid

7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    Mijn zoon heeft juist luctolose gehad toen hij zo klein was omdat hij toen nog geen ander medicijn mocht, vanaf dat hij 6 maanden oud is krijgt hij Forlax JR.

Deel Deze Pagina