Papa pfeiffer , hoe besmettelijk voor baby ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 0Zebra0, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Mijn man heeft vanochtend te horen gekregen dat hij Pfeiffer heeft,
    nu heeft hij pas vrijdag een afspraak bij de huisarts en ik vraag me toch af, hoe besmettelijk is het nu voor onze dochter?

Hij heeft al een week of 3 klachten en pas vorige week bloed laten prikken. dus hij loopt er al even mee

Bijv. hij proeft altijd de groentenhap van onze dochter, of het niet te warm is, maar wel met hetzelfde lepeltje
    nu dus niet meer, maar zijn we dan al niet te laat ?

Ik heb wel gelezen dat jonge kindjes er vaak nauwlijks last van hebben maar toch..
    misschien heeft iemand er ervaring mee ?

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik lees op internet dat pas geboren baby's er een weerstand voor hebben en het dus niet krijgen tot 6 maanden.

maar ik lees ook verhalen dat ze het wel kunnen krijgen maar een hele milde vorm mijn tip overleg vrijdag met je huisarts en tot die tijd proberen besmetting voorkomen.

groetjes wendy

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Kinderen krijgen vaak een veel mildere vorm dan volwassenen, lijkt meestal op een gewone griep, soms worden kinderen niet eens ziek. Maar ik zou wel even informeren bij de ha, voor de zekerheid, misschien wil hij jullie dochter voor de zekerheid bv ook zien wanneer ze ziekig wordt.

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    hier heeft manlief het een maandje geleden gehad, en ons werd verteld dat de kans op besmetting minimaal is.
    Wij hebben het uiteindelijk ook geen van allen gekregen.

Deel Deze Pagina