zwanger of niet

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door 7Samantha7, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Samantha7

20 apr 2007
    75
    0
    6
    hallo, ik ben 4 dagen overtijd en heb vannochtend een test gedaan en die gaf een heel licht lijntje maar nu ging ik net naar de wc en had ik in eens een veeg bloed naja het was meer licht roze en heb ik een tapon er in gedaan en daar zat een beetje bruine afscheiding op nu weet ik het niet meer heb wel een paar x vandaag in 1x krampe in me buik gehad maar dat waren niet dezelfde krampe als ongestelheid heb ook vandaag een paar x een kind opgetild van 1,5 jaar en heb ook wat steekjes links onderin me buik en ik heb in november 2006 een curretage gehad omdat het vruchtje al was afgestorven en de rest alles nog in me lichaam zat dus ben weer bang voor hetzelfde. :(

ik ben wel misselijk al een week krijg al een beetje pijn aan de borsten en die trekkerige pijn in me buik en 4 dagen overtijd en een lichte lijn op de test dus ik weet het niet meer zalhet vruchtje toch weer afgestoten zijn mischien en dat het nou gaat afkomen of zal het niet bevrucht zijn geweest of gebeurt dit wel vaker ik weet het niet meer :(

2. 7Samantha7

20 apr 2007
    75
    0
    6
    of zou het nog innesteling kunne zijn lijkt me sterk want volgens mijn heb ik me eiersprong rond 5 april gehad ik weet niet presies hoelangdat duur voordat het zich gaat nestellen

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi 7Samantha7,

het zou zeker kunnen dat het bloedverlies van een innesteling is, want die is zo rond de 1-2 weken na de bevruchting. Ook kan het van een geknapt vaatje komen. Zo'n 90% van de zwangere vrouwen heeft wel eens wat bloedverlies gehad en wanneer het niet richting een menstruatie gaat, is het op zich geen probleem.
    Je kunt inderdaad van tillen wat last hebben van je banden (ook nu al) en van je spieren. Daar kunnen de krampjes van komen, maar ook al van de groei van de baarmoeder.
    Ik snap dat het allemaal heel spannend is, maar je kunt niets meer doen dan het afwachten en vertrouwen op de natuur. In de meeste gevallen gaat het toch nog steeds goed!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina