en heb net de assistente van de gyn gesproken. Ik heb afgelopen vrijdag pregnyl gehad, ik mocht van de gyn doorgaan met tempen en evt. ovul.testen doen. Dit gedaan, ondanks dat ik er niet veel bezig mee wil zijn..... tot op heden blijft mijn temp laag (vanmorgen nog 36,6) en ovul.testjes zijn negatief..... maar ik heb ENORME BUIKPIJN! Echt vreselijk en dit al vanaf zaterdagavond! Met een aantal paracetamols gaat het wel, maar vind dit niet normaal! Ook hoofdpijn en duizelig. Ik eis gewoon vandaag of morgen een nieuwe echo, want ik wil wel eens weten wat er aan de hand is van binnen! Weten jullie wat dit zou kunnen zijn? Ben zelf bang voor overstimulatie.....
Hey Makkie, Denk niet dat het overstimulatie is. Je had 1 ei toch? Zaten er nog meerdere eiblaasjes in je eierstokken? Nou moet ik wel zeggen dat je van pregnyl, best pijn in je buik kan hebben, en een druk bij bijvoorbeeld plassen. Balen zeg dat de ovu testen negatief blijven. Heb je inmiddels als iets gehoord? Succes. Groetjes, Elvira
Mocht gister alsnog even snel tussendoor komen (tis vlak bij mijn werk) De dominate follikel was weg, dus zei de gyn dat ik mijn ei gehad heb. Dat verklaarde ook die enorme buikpijn. Dit kun je de ene keer wel en de andere keer weer niet hebben. Ik ga in iedergeval mijn temp nu niet mee bijhouden, ik vertrouw maar op de gyn! Bedankt allemaal voor jullie reacties, maar ik heb mezelf weer eens te druk gemaakt...... Makkie xx