HalloMijn dochter Anissa is bijna 9 maanden oud,En heeft nog steeds geen tandjes.Wanneer kreeg julie kindje de eerste tandjes?Groetjes Fatiha.
Geen nood dames... Het komt echt vanzelf tevoorschijn dat gebitje... En hoe langer het duurt voordat het tevoorschijn komt... hoe sterker het gebit is... Ik heb het al meerdere tandartsen horen zeggen en een aantal vriendinnen van me zijn tandartsassistenten en die zeggen het ook... Dus wees maar blij
Sprak gisteren een kennisje en haar dochter van 1 jaar heeft nog geen tanden, dus het kan nog even duren.
Tja. 6-9 maanden is gemiddeld: er zijn dus ook kindjes die eerder of juist later tandjes krijgen. Ik zelf bijvoorbeeld had pas met 15 maanden m'n 1e tand door. Lisanne met 7 maanden. Ik zou zeggen maaak je niet te druk.
Hier een week voor dr 1e verjaardag dr 1e tandje. Nu bijna 8 tanden en de eerste kiezen gaan nu doorkomen.
Mijn zoontje had zn eerste 2 tandjes toen hij 3,5 maand was. Moet je nagaan wat een verschil er tussen die kleintjes zitten he
een moeder van babyzwemmen , haar zoontje van 11 maand heeft ook nog geen tandjes ... esmee , over 14 dagen 1 jaar , heeft er al 8 tandjes en 2 kiezen , kreeg haar eerste tandje toen ze 6 maand was.. is heeeeel verschillend wanneer ze tandjes krijgen !