Hallo, Ik heb heel veel rompertjes van Bambino maar maat 62/ 68 wordt nu te klein en 74/ 80 is nog veel te groot. Dus ik ben nu op zoek na andere rompertjes. Had ook 2 fijne strech rompertjes van Hans Textiel maar die is er nu dus niet meer... Dus nu vraag ik me af waar ik fijne rompertjes kan kopen? Met maatvoering 68 dus niet 62/ 68 of 74/ 80.
wibra rompers hebben maatvoering 68, zijn op zich fijn... Ik vind tot nu toe de stretchrompers van hema het fijnst maar is wel maatvoering 62/68 of 74/80
Ik heb voor de kids eigenlijk alleen maar rompertjes van de Hema...alleen de maatvoering is daar dus wel gecombineerd van.
voor beide kids hema.... hema valt erg mooi bij mijn zoon, mijn dochter valt het niet zo mooi, ben voor haar nog aant kijken welke ik dan kan gebruiken.
Bij www.sokshop.nl kun je rompers kopen van Mini Basics. dit zijn echt super mooie en fijne stretch rompers.
h&m heeft rompers in hele maten, ik had er een paar lang geleden toen dochter nog luiers droeg en ik vond ze wel fijn. Verder hier veel petite bateau gehad, maar daarbij vallen de maten weer anders. Hema past hier altijd pas in de breedte als ze net nog dicht kunnen.
Hier helemaal fan van Petit Bateau. In alle seizoenen. Maat 68 is bij Petit Bateau 6 maanden of 67 cm. Maat 74 is bij Petit Bateau 12 maanden
De (mouwloze) Jip&Janneke rompertjes van de Hema bevallen me het best. Maar dat zijn wel van die dubbele maten. De rompers van Rainbowbabies zijn ook erg fijn. Goeie kwaliteit en de sluiting zit wat verder naar voren, dus geen/minder gefriemel in het kruis. Petit Bateau heb ik nog geen ervaring mee. Marjolein heeft hiervan twee rompertjes (kraamkadootje) maatje 67cm, dus die zullen haar binnenkort toch wel moeten passen met haar maatje 68.
Voor de jongste ook petit bateau en de oudste de hema stretch, maar ik ga binnenkort over op onderbroekje en hempje.
Bambino viel bij mijn zoon ook steeds te klein, vooral rond zijn nek... Hij draagt nu eigenlijk V&D en zeeman Die zitten al veel beter.
De rompertje bij ons zoontje zitten vaak aan de hals en buik veel te ruim. De lengte mag hij dan wel hebben maar het ziet er dan niet uit. Laatst was ik bij de Jola en daar hingen effe slanke rompertjes. Goede kwaliteit beetje stretch en ze zitten als gegoten En volgens mij ook maatvoering 68
ik gebruik vooral hema en c&a, maar die komen bij schoonzus vandaan en die maat klopt niet helemaal meer...
Hema is altijd wat ruim bij ons. Manneke is lang en slank. H&M vind ik wel erg fijn. Ook omdat ze drukkertjes hebben bij de nek ipv zo'n wijdere sluiting. Ik heb nu rompertjes waar ik het merk niet van ken. Die zijn wel mooi en aparte kleurtjes