verstopt neusje

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door moonique, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Hallo Karin,
    Mijn dochtertje heeft een verstopt neusje, daardoor kan ze niet gewoon door drinken maar laat ze de tepel even los zo nu en dan om op adem te komen. Ik heb al een zoutoplossing neusspray voor haar maar het helpt niet echt goed. Doordat ze steeds los laat word het een grote knoeiboel en ik heb ook het idee dat ze sneller moe is van dat gedoe en dus minder drinkt, dit gaat al zo sinds zondag. Nu ben ik bang dat ze te weinig krijgt en/of dat mijn melkproductie terug gaat lopen omdat ze minder drinkt. Ik kolf soms na de voeding nog even na, maar het kolfen gaat bij mij niet zo goed.maak ik me terecht ongerust? en hoe zou ik dit kunnen oplossen?

2. Verhoeven546

Verhoeven546 Actief lid

17 sep 2007
    167
    0
    0
    aan een verstopt neusje kun je volgens mij niet veel meer doen dan neusspray en eventueel met een zuigertje het neusje leeg zuigen voor de voeding.
    het kan inderdaad zijn dat ze eerder moe is. ga je zelf maar eens na als je neus dicht zit.

leg haar gewoon iedere voeding aan. een keer extra kolven is ook niet verkeerd maar ga dit zeker niet overdrijven. je kunt best even hebben dat het iets minder loopt. wanneer het echter te lang duurd zou ik adviseren om de huisarts eens te raadplegen of hij iets heeft tegen het verstopte neusje.

Deel Deze Pagina