Over vier weken moet ik weer aan het werk. Mijn zoontje is dan ruim een half jaar. Ik ben er tijdens de borstvoedingsperiode achtergekomen dat hij sterk reageert op koemelk in mijn voeding, dus dat neem ik al enige tijd niet meer. Nu wil ik hem straks als ik aan het werk ben 2 flessen op een dag (laten) geven, en dat wordt dan hypo-allergene voeding. Ik ben al enkele dagen bezig om Nutrilon Pepti naar binnen te krijgen (dat kregen zijn 2 broertjes vroeger ook), maar hij weigert dit. Hij drinkt de fles wel leeg als er afgekolfde melk in zit, dus hij vindt de smaak van Nutrilon Pepti niet lekker. Wat ik mij afvroeg is of bijv. de HA melk van Friso een andere smaak heeft, dan zou ik dat kunnen proberen. En anders: zijn er nog andere tips om mijn zoontje aan de fles te krijgen? Ellina
eerlijk gezegd weet ik niet hoe iedere voeding smaakt. wat je wel kunt proberen om een fles afgekolfde melk te geven vermengt met wat pepti. en door steeds meer pepti te gaan geven en steeds minder bv. wend hij er misschien aan. verder kun je eventueel op het consultatiebureau vragen of zei wel eens iemand hebben gehad met hetzelfde probleem.