Carnaval

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda86, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Nu carnaval weer voor de deur staat (nog maar minder dan 2 maandjes :)), wordt het voor mij weer tijd een leuk pakje te gaan maken. Van 't weekend wil ik gaan beginnen, maar..... ik heb nog helemaal geen idee als wat ik wil gaan.

Dus, hoe gaan jullie dit jaar verkleed? Misschien kan ik nog leuke ideeën opdoen hier!

2. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ik vier het dit jaar zelf niet.
    Maar misschien een leuk idee voor je om samen met je kleintje te gaan als Kanga en Roo?
    Kwam ineens bij me op :)

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Zoiets is idd wel leuk, maar ik vind Milan nog te jong om mee te gaan, dus die gaat lekker naar opa en oma. Ik zoek dus echt iets voor mij alleen of iets met z'n 3en (we doen altijd met z'n 3en 'tzelfde aan). We hebben alleen al wel heel veel dingen gehad inmiddels, dus 't wordt steeds moeilijker.

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ga niet echt carnavallen maar wel naar de tocht kijken met Tygo en trek hem zijn koeienpakje aan... ;)

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik ben ook al druk aan het bedenken hoe we deze keer verkleed zullen gaan, (ga met 2 vriendinnen) en ook hetzelfde verkleed.

Meestal ben ik degene die de outfits bedenk, dus ik heb ook wat inspiratie nodig!

Ik lees mee.... :D

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hmmm moeilijk he !
    ik pas niet in mijn vele vele outfits dus ik ga ook nog ff shoppen !
    of moet nog 10 kilo afvallen haha

weet je wat ik leuk vond !
    ik wil een onzichtbare hond uitlater zijn
    whahahaha tja dat moet je snappen he !
    ik wil aan aan ijzeren stok een hondenriem vast maken en op het eind zo'n ding voor om een hondennek laten bungelen ......
    en dan net doen of dat die hond mij overal mee naartoe trekt.....
    whahaha als je wat gedronken hebt is dat echt lollig !

en vorig jaar kon ik ook niet ... ik stop niet met de pil voordat het carnaval is geweest hihi

ik ga er echt tegenaan ! en tim gaat lekker logeren ...

JAHOEEEEEEEEEEEEEEE ik heb er zoooooooo'n zin in !

blijf lekker meelezen hier

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dit wordt mijn 1e carnaval in mijn hele leven dat ik niet mag drinken. :)
    Niet dat ik daarmee zit, ik ga al mijn dronken vrienden wel ondersteunen dit jaar. ;)

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha dat is idd ook wel heel leuk, maar vooral als je wat gedronken hebt, en ivm bv ga ik dat dit jaar nog niet doen. Ik ken mezelf namelijk, en als ik een biertje op heb, wil ik er nog een, en nog een, en nog een, en dan heb ik zo superveel bier op, dus dat is niet zo'n goed idee.

Ik heb ook echt al veel zin erin (vind 't wel jammer dat ik niet kan drinken, aangezien het eigenlijk een echt zuipfeest is, maar ik vermaak me sowieso wel). Maar een leuke outfit verzinnen blijft moeilijk, ik ben hier ook altijd degene die 't verzint, maar na al die jaren is m'n inspiratie wel een beetje opgeraakt.

Maargoed, als ik niks meer kan bedenken, doe ik gewoon een pakkie aan van een van voorgaande jaren, ik heb er genoeg ;).

Waar gaan jullie carnavallen? (Hoezo nieuwsgierig ;)).

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hihi ja elk jaar iets tops is gewoon een sport he !
    en jammer dat je niet kan drinken ... zal toch wel ff anders zijn dan !
    maar ach kan je het net zo leuk hebben ! ik was vorig jaar 34 weken zwanger dus ging echt niet ! ik balen
    hadden we een heel plan gemaakt dat we een bar om mijn buik zouden maken zodat er niemand tegenaan zou kunnen lopen ..
    whahaha tot het zo ver was pfff elke 5 sec naar de wc ! en mijn enkels waren ook zoek !
    nou dit jaar dubbel dus !
    hihi jaar ervoor ben ik gestopt met roken op 12 uur ( dus bij konijn verbranden ) en nog steeds genokt !
    jaja haha zijn de momenten uit je leven !
    maar goed dit jaar ga ik alles op zijn kop gooien dus !
    en je mag best mij idee pikken :)
    tim gaat als ridder haha wij heten ridder met de achternaam !
    en wij gaan in zeuvenbultenland feesten ! (is zevenbergen ) al wonen we daar niet hoor maar daar woont onze feestclub dus gaan we daar naartoe

en jullie ?
    en de rest van de meiden ?

10. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ha, ha! een ontzichtbare hondenuitlater, kijk... dat is nog eens orgineel. Ik kom nou nooit op zulke ideen!

Vorig jaar ben ik niet geweest, ik was toen zwanger en vond het niets aan aan dat ik helemaal niets kon drinken. Ja, ja... beetje slap, maar ik had echt geen zin om daar met een sinas te gaan staan. :oops:

Wij gaan altijd in Ijselstein carnavallen, niet echt brabants.... maar zeker zo gezellig! :)

Ik heb er echt super veel zin in, de kleine gaat uit logeren... (moet ik alleen nog even regelen :oops: )
    En die voorpret van het verkleden.... dan lig ik al helemaal in een scheur! Geweldig!

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    denk dit jaar maar als een gevulde koek :)
    zo voel ik me namenlijk ook :cry:
    sla gewoon maar een jaartje over dus :(

12. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.706
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik doe niet mee maar ik zou wel als sexy chirurg willen gaan. :)

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Leuk carnaval......hoe ik ga weet ik nog niet. de meiden willen in ieder geval één dag als mega-mindy en één dag als pippi :)

14. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Isis gaat dit jaar als bij, ik wil dus eigenlijk voor mezelf ook wel een bijenpak.

Verder heb ik nog thuis;
    sexy tirolermeisje (kan ik maar beter niet meer aandoen ;)),
    konijn,
    sixty's met zo'n suikerspinnenpruik,
    koekiemonster...
    en er ligt zo nog wel wat op zolder.

Wij vieren carnaval in de omgeving van Weert... erg gezellig!

15. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik vier dit jaar ook geen carnaval, ga alleen de optocht kijken. Ik woon in een echte carnavals-stad dus daar kan ik niet omheen haha.
    Mijn vriend is altijd ontzettend druk rond de carnaval, die verhuurt licht-en geluidsinstallaties voor op de carnavalswagens en staat bij allerlei pronkzittingen met zijn spullen.

Magoed, even een leuk idee...
    Als je met z'n 2en gaat is het leuk om allebei een pak aan te trekken dat je zelf maakt van pakjes Drum shag. Dan krijg je een drum stel ;)
    En d'r waren vorige jaar nog véél meer leuke ideën dat ik dacht van 'goh hoe kom je erop'. Maar die weet ik nu even niet meer.
    Ik zal even gaan brainstormen...

Deel Deze Pagina