Uitslag: koemelk?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lobi, Jun 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sinds een paar dagen heeft mn dochtertje uitslag. Vooral s ochtends is het erg. Nou was het vanochtend minder, maar na haar pap was het weer raak. Ze heeft wel een drankje gekregen van de huisarts, maar dat onderdrukt het volgens mij alleen maar. Ik denk nu toch aan een koemelk allergie. Herkent iemand deze uitslag?

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ach arme mup...heeft ze er last van?

Finn heeft KMA (althans...is er waarschijnlijk al overheen gegroeid maar we moeten nog 1 extra test is het ZH)
    maar hij heetf nooit zulke erge uitslag gehad.
    Het ziet r ook niet helemaal hetzelfde uit.
    Maar dat zegt helemaal niet natuurlijk!

Ik herken het dus niet...Is het alleen na de pap dat het erger wordt of na elke melkvoeding?

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Mijn neefje heeft hier een paar weken gewoond en die heeft op een avond precies dezelfde uitslag gehad.
    Dit kwam waarschijnlijk door een aardbei die hij gegeten had..

Ik denk dat het iig door voedsel komt..

Bij mijn neefje jeukte het wel heel erg..

4. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Jeetje heftig hoor!! Kan je helaas niet helpen. Stertke!!

5. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn dochter had koemelkallergie (het is zo goed als over nu gelukkig) en zij kreeg ook zulke uitslag, voornamelijk op de buik, geslachtsdelen en een opgezwollen gezicht.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Lijkt op eczeem, Thirza had dit ook.
    Ik zou iig even naar de HA gaan en hiernaar laten kijken, en zien of je een allergietest kunt laten doen.

7. Dank jullie wel. De huisarts heeft er naar gekeken, ben er al 2 keer geweest, want het wordt maar niet minder. Maar als het niet over is, ga ik morgen weer en dan moeten ze maar testen waar ze allergisch voor is, want dit is echt niet fijn!

8. Nou mn meisje zit nu aan een prednison kuur. Vrijdag zou het over moeten zijn, dus ben benieuwd. Anders krijgen we een verwijzing naar de kinderarts.

En ze hebben ook bloed geprikt op de gangbare allergieen. Maar mn huisarts gaf al aan dat ie daar niet veel van verwachtte... we wachten het dus maar even af:(

9. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    zo...prednison is best heftig. Maar het werkt vaak wel goed (ook bij eczeem).

10. Ja ik ben er ook niet echt blij mee moet ik zeggen...

Heb je ook enig idee hoe snel het zou moeten werken? De bultjes bij mn dochtertje waren vanochtend namelijk weer meer dan gisteravond (ben gisterochtend gestart met prednison)

Share This Page