hoi, ik weet niet zo goed bij wie ik terecht kan met mijn vragen.. wij zijn bezig met zwanger worden van de 1e. we zitten nu in ronde 3. ik ben werkzaam in een kapsalon en nu is mijn vraag; hoeveel kwaad kan het dat ik in aanraking kom met chemische stoffen (verf,permanent vloeistof, waterstofperoxide enz.) heeft dit gevolgen voor het zwanger worden en is dit schadelijk als ik zwanger ben? want mijn collega's weten uiteraard niet dat we zwanger willen worden en ik wil het de eerste weken van mijn zwangerschap ook nog niet vertellen.. ik kan dus bijvoorbeeld geen verf bereiden met een mondkapje en als ik een klant verf sta ik er recht boven en adem dit altijd wel een beetje in..en ik kan dit natuurlijk niet allemaal naar mijn collega's gaan doorschuiven. alvast bedankt voor de tijd! ik hoor het graag..
Hallo, Het beste kan je dit even met de bedrijfsarts bespreken want er zijn inderdaad bij jou beroep chemische stoffen die vrij komen en in welke mate dit kwaad kan, weet ik niet omdat ik niet weet hoeveel jij er mee in aanraking komt. Het is namelijk bij jou zo dat het niet even is maar langere tijd. Groetjes Ineke