wat bedoel de helderziende met je wens komt uit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by ipad, Jan 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ipad

ipad Niet meer actief

Nou had ik toch iets raars.....

ik had vandaag een helderziende/heldervoelende aan de telefoon...en die zei me...zonder dat ik nog maar iets gevraagd had....

"14 februari komt je wens uit, het zal je leven een totaal andere wending geven"

toen ik er op doorvroeg wilde ze me niet zeggen wat er dan was....
    ik bedoel....14 feb is 6 dagen na mijn NOD (ik ben een late posi tester) dus dat kan....
    maar op 14 feb zijn mijn vriend en ik ook 5 jaar samen...en ik zeur al een half jaar dat ik wil trouwen.....

Ik moest maar eens goed afvragen aan mezelf wat MIJN grootste wens was.....
    dus baby of trouwen....? Ik heb geen idee!

In elk geval welke van de 2 het wordt....ik zal toch super blij zijn!

(oooohhhhgrrrr ik hou geen nagels over! bijt bijt bijt)

2. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    hihi spannend! ben erg benieuwd! laat je het ons wel weten!

3. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,582
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ja,laat het weten!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ja dat wordt dan afwachten he ;)
    Succes met afwachten!

5. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ow wat spannend, het is allebei leuk!
    Succes met wachten...

6. 2bb

2bb Niet meer actief

Ai wat spannend! Hoe dan ook: allebei is luek, laat maar ff wat weten na de 14e

groetjes

7. ipad

ipad Niet meer actief

jep zal ik zeker doen....

normaliter geloof ik niet in dit soort zaken....maar heel stom...nu WIL ik wel geloven!

Stel dat ik dan eindelijk weer een positieve test in handen krijg....dat zou fantastisch zijn!
    Als hij/zij zich dan maar goed vasthoud!

8. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

Sep 29, 2008
    576
    1
    0
    Is super spannend !

9. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    wat hij er mee bedoeld, vast dat je pas de 15e een acceptgiro krijgt, dus op de 14e nog denkt dat je geen hoge rekening hebt gekregen van de telefoonmaatschappij ;)

Sorry hoor, maar helderzienden aan de telefoon?

Maar mooi dat jij er in geloofd! ;)

10. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    2,093
    0
    0
    Ik geloof wel in zulke dingen, maar ik weet niet aan de telefoon........... is dit van astro tv ofzo of particulier (zo noem ik het maar even). Mijn moeder die gaat namelijk regelmatig naar een waarzegster en die gaf (toen ik nog zwanger was aan) dat ik sterk erin geloofde dat Ties eerder zou komen. Ze begon alleen een btje zenuwachtig te lachen. En ze had een kaartje boven een brandende kaars gehouden en daar zag ze haar vader (mijn opa) met mijn zoon op zijn arm. Nu is mijn opa er niet meer, dus dit vond ik heeeeeeeeeeeel raar.
    Nu ben ik dus 20-11-2008 bevallen van mijn zoontje helaas is hij met 32 weken zwangerschap overleden. Dus hij is eerder gekomen en hij was bij mijn opa... Dus toeval? Na mijn idee niet.

Maar als de 14e je aller grootste droom uitkomt is toch geweldig. Mooie dag ook op valentijnsdag. Maak er in ieder geval een leuke dag van en ik hoop dat het vroeg op die dag komt kan je lekker er een hele romantische dag van maken.

Share This Page