Need some help!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Snoess, Apr 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoess

Snoess Lid

Apr 14, 2011
    12
    0
    0
    Informatiebaliemedewerker
    Rotterdam
    #1 Snoess, Apr 19, 2011
    Last edited: Apr 19, 2011
    Hai,
    Ik lees al een hele tijd mee op deze forum, en nu ben ik zelf ook bezig, dus ben ik heel nieuwsgierig of iemand ooit in dezelfde situatie als mij heeft gezeten.
    Ik ben sinds vorige maand gestopt met de pil, die ik ongeveer 5 jaar bij elkaar heb geslikt.
    Dus dit is ronde 1 voor mij.

30 maart ontrekkingsbloeding gehad, ong 3 dagen.
    Op dag 8 heb ik een slijmprop verloren, superdoorzichtig en draderig (sorry)
    Ik heb toen op 11 april (dag 12) heel erg duidelijk mijn eisprong gevoeld.
    Die voel ik altijd ( was een tijdje gestopt met de pil ).
    Ik kreeg in de middag, na de hele dag drukkende en zeurende pijn, een felle steek en weg was de pijn.
    Hubby en ik hebben na het 'ongesteld' zijn elke dag geklust incl de avond nadat ik mijn eisprong heb gevoeld.
    Ovutestje gaf knallend positief resultaat, alleen las ik dat de kruidvat ovutestjes minder betrouwbaar zijn, dus eentje van sensitest gedaan, wel de dag erna en die was weer spierwit.

Na mijn eisprong bleef ik maar last hebben van waterige afscheiding, het leek wel of ik aan t leeglopen was. Zo voelde het, dat is nu niet meer zo.
    Op dag 16 lag ik op bed en stond ik op en kreeg ineens een felle steek aan de linkerkant, ook kant van eisprong (innestelling???)

Ik heb nu last van :

- Zere borsten (zijkant), gevoelige tepels
    - Constante honger ( om de 2 uur knorrende maag)
    - vaak plassen
    - lage rugpijn
    - vooral zeurende gevoel onderbuik
    - moodswings (heel erg)
    - MOE!!!
    - veel boeren
    - Snachts niet goed kunnen slapen
    - savonds opeens heel erg warm

Kon na werk wel meteen in slaap vallen, nu is het gelukkig minder.
    Dit alles heb ik nog steeds en ik weet nou niet of dit ontpillen is, of dat ik echt kans heb op zwangerschap.
    Ik had wel echt het gevoel van het is raak, dat was de dag na mijn eisprong al zo, dat neemt nu steeds meer af, maar ergens denk ik toch dat ik wel zwanger ben.

Herkent iemand dit??
    zou ik dan toch zwanger kunnen zijn, in de eerste ronde??

Zit nu op 8 DPO, wil morgen een testje wagen maar ben zo bang dat ie negatief zal zijn :'(

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

nou meid, vooral vanwege de zere/gevoelige borsten en de moeheid zou ik zeggen, testen!
    De andere klachten zouden er ook mee te maken kunnen hebben maar het kan ook met ontpillen te maken hebben. Lastig he, dat ontpillen! bah! Je kunt je er echt beroerd door voelen en je lijf is ineens geweldig om je voor de gek te houden;)
    8dpo is op zich nog wel vroeg dus ik zou in ieder geval wachten tot 10dpo om teleurstelling te voorkomen. aan de andere kant..als je echt al zo'n last hebt van bepaalde dingen...dan kan een testje nooit kwaad en als die negatief is kan je over 2 dagen altijd nog testen.

3. Snoess

Snoess Lid

Apr 14, 2011
    12
    0
    0
    Rotterdam
    Ja dit idd echt heel lastig hoor, zo onzeker over je eigen lichaam :S
    Ik denk dat ik overmorgen idd een testje zal doen, heb er heel wat liggen maar ben alleen zo ongeduldig haha!

Congrats on the baby!
    Veel last van kwaaltjes?

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Thanx!
    Nou ik dacht dus dat ik griep had...misselijk,moe,gevoelige tepels,duizelig en vlak voor mijn nod begon ik raar te dromen en deden mijn borsten "zeer" (zwaar gevoel)
    Het was dus geen griep:D
    dus zeker omdat je aangeeft last te hebben van je borsten en erg moe bent (en je hebt dat normaal gesproken niet) zou ik zeker een testje gaan wagen hoor!
    Nu met vlagen misselijk en nog moe maar het is voor een goed doel;)
    Succes met testen!!

5. Snoess

Snoess Lid

Apr 14, 2011
    12
    0
    0
    Rotterdam
    Zo dan!
    Ik dacht dus afgelopen weekend ook aan de griep, had ineens last van koorts en diarree, maar zondag was dat weer weg, en weer last van de kwaaltjes die ik al had.

Ja als je het zo graag wilt, dan heb je het ervoor over he ;)
    'geniet' ervan zou ik zeggen!
    Hopelijk mag ik ook juichen over een paar dagen.

Ik zal het laten weten als ik heb getest!

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Share This Page