Hallo meiden, Ik was een tijdje afwezig zodat ik er niet al te veel mee bezig was , nu had ik vrijdag vreselijke buikpijn en toen gelijk ook diaree, hoofdpijn en misselijkheid normaal heb ik dat alleen als ik ongesteld ga worden nu zit ik 5 dagen na de eisprong ik had gister een temp daling nu is het weer gestegen met 0,3 , heb ook een zwaar gevoel in me onderbuik en gisteren was het ook erg opgezet voelde me buik de hele avond alsof ik honger had Krijg ik een beetje hoop hoop dat het deze keer wel raak is , nu vroeg ik me af of het mogelijk is om al vroeg zwangerschapsverschijnselen te hebben Xxx
Zonder de hoop al teveel te willen drukken denk ik dat het nog te vroeg is voor zwangerschapsverschijnselen. Die komen volgens mij pas na de innesteling en dat is ca 1w na je eisprong. Even geduld nog!
Ik denk dat het nog best vroeg ik voor symptomen. Zwangerschaps symptomen worden namelijk veroorzaak door het HCG hormoon, deze word pas aangemaakt vanaf de innesteling. en dan nog duurt het even voor de waardes zo hoog zijn dat je er last van krijgt. De meeste vrouwen zeggen dat ze pas vanaf 6 weken echt last krijgen van de symptomen. Eerlijk, ik had dat ook toen ik zwanger werd van mijn dochter had ik ook nergens last van Maar wie weet Probeer het wel een beetje los te laten, beetje afleiding zoeken en nog even afwachten tot je NOD