Hey.. Ik ben sinds afgelopen maand begonnen met temperaturen had vanaf me eerste dag van ongie( 2 sept) gewoon 36.6 36.5 enzov. tot afgelopen zaterdag ( 26 sept ) toen had ik opeens 36.8 dat heb ik nu nog steeds.. Maar nu is me vraaag ik had gister last van steekjes in me buik... Dat kan dan toch geen eisprong wezen? Omdat ik dacht dat als je temp stijgt je een eisprong hebt en pas weer daalt vlak voor je nieuwe ongie.. En ik had op de ovulatiekalender gekeken en heb een cyclus van 39 en volgens dat zou ik zondag me eisprong hebben gehad.. liefss
Hoi MH, temperatuur je iedere dag op hetzelfde tijdstip? dat is wel belangrijk namelijk. Ik zou het eigenlijk ook niet weten. Misschien heb je wat verhoging doordat er iets onder de leden zit? Heb je je eitje gevoeld? Anders gewoon even doorgaan met tempen of een ovulatietest gebruiken.
Hey! Ik denk wel dat ik hem gister gevoeld heb! En ja ik temp altijd op zelfde tijdstip als ik nog in bed lig.. Ik ben vorige week wel verkouden geweest, maar toen had ik nog gewoon 36.5 zoals altijd en toen me temperatuur steeg was ik er alweer helemaal vanaf dus denk ook niet dat het daar aan lag.. Maarja ik zal wel door blijven tempen en hopen dat we op de goede dagen geklust hebben ( dat kan niet missen want we doen het sowieso om de dag 2 dagen ) nu maar duimen dus In ieder geval bedankt voor de info