Baby 6 maand afgeleid en geen interesse in borst

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Tweekids, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dochtertje heeft eigenlijk amper nog interesse in de borst en drinkt naar mijn idee ook veel te weinig. Bijvoeden doen we nog niet heeft ze ook totaal geen interesse in.
    Ze drinkt nu ongeveer:

5:30
    11:00
    15:00
    18:00
    21:00

Alleen de voeding van 5:30 noem ik een volwaardige voeding dan gaat de borst in 1x leeg. De andere voedingen, rondkijken, gillen , schreeuwen. Dan stop ik en heeft ze dus na 10 min weer honger, weer een paar slokjes en dan is ze er alweer klaar mee.
    Wel is sinds afgelopen woensdag haar spreidbroekje af waardoor ze ineens rolt enzovoort kan dit ermee te maken hebben? En belangrijker wat kan ik eraan doen? Donkere ruimte en stilte werkt eigenlijk niet/nauwelijks net als onder de douche of in bad.

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Veel bij elkaar zijn, huid op huid waar mogelijk (tijdens slaap?) aanleggen in haar slaap en samen slapen. Ze zal het wel weer oppakken. Ik vermoed dat haar vernieuwde mobiliteit hier inderdaad mee te maken heeft. Gun haar de tijd om te verkennen hoe het zit. Bij twijfel wisselvoeden tijdens een voeding of kolf na. (met de hand of een kolf) om je productie tijdelijk op peil te houden. Houd plakluiers in de gaten en houd vertrouwen!

Succes!

Deel Deze Pagina