afbouwen borstvoeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Lousje, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lousje

Lousje Lid

23 jun 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    vraagje; Ik heb de borstvoeding afgebouwd en heb 3 dagen per voeding aangehouden. Dat ging de hele tijd goed, had geen last van stuwing. Toen ik op 4 van de 6 flesjes zat (dus nog 2 keer bv gaf) toen had ik het idee dat er te weinig melk in mijn borsten zat, ze dronk ook langer dan normaal en bleef huilen. Ik dacht dus dat ze nog honger had omdat ik niet voldoende melk meer aanmaakte. Daarom ben ik meteen gestopt met die laatste 2 borstvoedingen. Nu; een paar dagen later, heb ik ineens wel last van stuwing rechts (en harde schijven). Kunnen jullie me vertellen wat ik nu het beste kan doen????

2. Annemarie

Annemarie Bekend lid

11 apr 2011
    649
    0
    0
    Ik zou gewoon nog eens aanleggen om je borsten te legen, hierna nog eens proberen om die voeding weg te laten.

3. Lousje

Lousje Lid

23 jun 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok, dus gewoon 3 dagen 1 keer mijn rechterborst geven en daarna stoppen? Zit ik dan niet met hetzelfde probleem?

4. Annemarie

Annemarie Bekend lid

11 apr 2011
    649
    0
    0
    Nee gewoon eenmalig leeg laten drinken en dan weer weglaten, als het toch weer niet gaat morgen nog eens aanleggen.

Deel Deze Pagina