Even een vraagje, Ik kan nu voor echt spotprijzen pampers kopen waarvan ik Denk dat ik ze niet nog eens zo goedkoop kan inslaan, Namelijk ongeveer 3,50 per pak! Maar nu heb ik geen idee hoeveel van welke maat ik in zal kopen (liever wat te veel als te weinig). Ik kan ze natuurlijk doorverkopen als ik een paar pakken teveel heb. Ik heb nu 3 pakken maat 1, 4 pakken maat 2 en 6 pakken maat 3. Ik heb trouwens ruim voldoende opslag plaats. Wat zal ik doen ?
Van maat 1 zou ik niet meer gaan kopen mijn kleine knul paste gelijk al maat 2 dus hier 1 overgeslagen. Verder denk ik maat 3 het meeste inslaan. Haha denk dat je voorlopig al ff vooruit kan. Wel lekker zo een aanbieding
Dan zou ik een pak of 10, 20 maat 4 inslaan. M'n dochter draagt die al heeeeel lang. Maat 1 maar heel even
Hoeveel pakken hebben jullie gebruikt in maat 3 en 4? Ongeveer natuurlijk neem aan dat niemand heeft staan turven
Mijn dochter zit sinds een maand of 2.5 in maat 4. De eerste 3 maten heeft ze dus in de eerste 4.5 maanden gehad. En voorlopig kan ze nog wel een tijd vooruit hiermee. Denk dat ik maat 1 een maandje heb gebruikt, maat 2 1.5 maand en maat 3 2 maanden. Denk dat ik per week een pak gebruikte (in het begin wel 8 luiers per dag en op het eind ong. 5 luiers per dag, maar omdat er naarmate de maat groter wordt minder luiers inzitten blijft het ongeveer een pak per week). Denk dat ik nu op een pak per 1.5 week van maat 4 zit, omdat ze in de nacht geen verschoning meer heeft. Maar maat 4 is volgens mij voor 7 tot 18 kg, dus daar verwacht ik dat ze voorlopig nog wel in zit (ze is nu ong. 9 kilo), dus idd met maat 4 kun je het langst vooruit.