Ik heb het ook al wekenlang en sinds kort heb ik ook iedere dag bloedneuzen erbij gekregen. Is die zoutoplossing dan ook een optie of niet?
Ik heb bij mijn eerste en ook bij deze zwangerschap gewone nusspray gebruikt. Ik gebruikte het alleen als ik ging slapen. Mijn vk zei ook dat het mocht als je het niet langer dan een weekje gebruikt. Wat je eventueel ook kan doen is de neusspray van de apotheek nemen en dan vragen of ze die verdunnen. Die heeft mijn zoontje ook ooit gehad omdat zoutoplossing niet hielp. Die hb ik later ook gebruikt en maakte mijn neus ook gewoon open. Dan is het stofje dus niet zo sterk als de pure....
Maar wat ik me ook nog afvroeg eigenlijk.... Ik ben nu helemaal niet verkouden maar iedere nacht zit dus mijn neus zo ver dicht dat ik er niet lekker door kan ademen en dus adem ik door mijn mond. Maar die wordt op den duur zo droog dat ik m zelf niet meer nat krijg zeg maar. Zou dat dan ook misschien een zwangerschapskwaaltje zijn?
Ik heb ook de hele dag bloedneuzen! Dikke bloedkorsten in mn neus. Als ik dat doe 's avonds komt het bloed er ook uit, maar een dag later is het een stuk minder!
Het schijnt echt een zwangerschapskwaal te zijn. Als ik mn neus niet spoel dan houd ik de hele buurt wakker. Ik kan ook alleen nog maar door mn mond ademen en ook heel zwaar. Ik ben ook wel eens wakker geworden van mn eigen geluid.
ja ik heb ook bloedneuzen en een verstopte neus snachts, ik moet ook heel vaak niezen, is echt een zwangerschapskwaal
Ik heb ook last ervan..Heel erg...Ook ben ik niet zwanger. Maar nu ik zwanger ben, heb ik van me HA een ander neuspray gekregen die ik wel af en toe mag gebruiken...En die gebruik maar 1 keer in de 2 weken en dat helpt heel goed..Dus 2 weken lang geen verstopte neus ... En geloof me ik heb echt last ervan en helpt echt goed!..Ik ben al jaren verslaafd aan otrivin neusspray/druppels..Dus kan/kon niet zonder. En nu ik zwanger ben moest ik wel afkicken..Met gevolg s'avonds niet normaal via me neus adem kunnen halen.. Vraag ff bij je HA en die kan je mischien helpen... Liefs Jeanney
Hahaha weet niet meer wie, maar wakker worden van je eigen gesnurk .. En hoesten ? ik hoest me te pletter sinds een paar dagen , vriendlief is dan verkouden en dan kan ik er bijna de klok opzetten dat ik het binnen de week ook heb ...
Pfff, kom er nu bij de tweede zwangerschap achter dat er echt veel meer kwaaltjes bij horen. Inderdaad die neus! Overdag gaat het hier eindelijk beter maar zo gauw ik in bed lig, slibt ie weer dicht ofzo...
Hi meiden, Ik ben ook verkouden! Overdag prima, maar in bed zit alles dicht. Ik adem dan door mijn mond maar daar krijg ik zo'n droge mond van dat ik een 0,75 liter fles water naast mijn bed heb staan. Het gevolg daarvan is dat ik standaard 2x per nacht mijn bedje uit moet om te plassen... Wat ik nu ook heb, en ik weet niet of meerdere meiden dat hebben, is dat onder mijn neus (dat stukje tussen de neusgaten in) helemaal rood en pijnlijk is! Net alsof het daar verbrand is. Ik denk dat het van het snuiten ofzo komt... Het gekke is dat mijn zwangere vriendinnetje dat ook had aan haarr neus in het eerste trimester van haar zwangerschap! Komt het iemand bekend voor? Gr Lisszy
Ik heb het nog steeds en ben aan het 3e trimester bezig. Maar dat gesnurk is echt vreselijk. Vooral als je een vriend hebt die al heel licht slaapt.
hier ook, ik vind het heel erg voor mijn mannetje, die gebroken nachten, ik ga dus tegenwoordig beneden zitten niezen en als de bui weer over is ga ik weer naast hem liggen, maar dan is mijn neus nog steeds verstopt gek eigenlijk dat bijna iedereen het 's avonds/ 's nachts heeft.
Ik word ook wakker van mijn eigen gesnurk als ik net in bed lig en op mijn rug lig... Bijna het gevoel dat ik dan stik, dus maar goed dat ik dan wakker word. Mijn man heeft er zelfs last van en dat vind ik heeeeel grappig, want ik lig al mijn halve leven wakker van zijn gesnurk! Vanochtend vroeg was het weer zo erg zei hij, gheghe!
dat komt idd van het snuiten. wat bij mij helpt is er als ik ga slapen een heel dikke laag nachtcreme opsmeren.. dat brandt als een gek maar de volgende dag is het alweer veel beter!
Lepel honing of thijmsiroop bij kriebelhoest, Bisolvon bij vastzittende hoest om het slijm op te lossen.