Lachjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caithlin79, 20 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Vanaf wanneer begonnen jullie beebs goed te lachen?
    Jennifer lacht af en toe wel al eens (vooral als haar zusje huilt, trutje :)) maar Yasmine nog heeeel weinig.

Maar het 'erge' is, m'n moeder was hier gisteren heerlijk met de meiden aan het knuffelen en spelen en wat denk je? Er werd behoorlijk wat afgelachen, zelfs door Yasmine!

Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik kan het eigenlijk niet echt hebben haha, ben nu een beetje bang dat ik ze niet de juiste aandacht geef ofzo?
    En zit nu ook constant op te letten of ze lachen, proberen het uit te lokken enzo *zucht* ;)

Maar goed, was ff benieuwd hoe het bij jullie ging en waardoor ze bij jullie gingen lachen :)

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier ook nog weinig lachjes hoor Caithlin. Ze heeft nog maar een paar keer bewust gelachen en verder vertikt ze het gewoon. Wat ik ook doe, soms lacht ze\gewoon echt niet. Frustrerend he?
    Dus ja.....heb niet echt een tip.

3. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Elena begon met van die halve maan :D glimlachjes op 3 weken,daarvoor glimlachte ze gewoon onbewust.

Sinds een paar dagen lacht ze echt bewust.
    Dus na haar fles is het even knuffel en speel uurtje.Dan praat ik tegen haar en kijkt ze mij met die grote ogen aan en lacht.Gewoon een glimlach of echt met haar mond open :D Er komen zelfs soms geluidjes uit!
    Hoe meer ik teruglach,hoe te meer Elena lacht!Mijn man en ik liggen hier dan in een deuk en zij doet vrolijk mee!

die van het cb zei gisteren dat ze normaal rond de 6 weken echt bewust beginnen te lachen.

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Nou dat heb ik ook met mijn dochtertje , soms hoeft een vreemde maar te kijken lacht ze al en ik kan een circusact uithalen maar soms lacht ze gewoon niet , ze vertikt het en kijkt me ook zo aan van wat doe jij nou raar geloof maar niet dat ik daarom ga lachen :confused: :shock

5. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    onze dochter had vorige week vrijdag voor het eerst gelachen.... naar mijn vader.

Ze lacht nu wel af en toe, zo;n 4 keer per dag.
    Gister had ze denk geen zin, maar 1 keertje

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hier lacht ook maar 1 van de twee hoor! Lotte wil steeds vaker lachen, maar Martijn kijkt me ook nog aan van: Is dat grappig? Moet ik daar om lachen? :(

Gelukkig was Lotte haar eerste lachje wel voor mij! Denk dat ik heel jaloers zou zijn als dat bijvoorbeeld naar opa of oma's zou zijn! Nu ben ik alles uit de kast aan het halen om Martijn ook zijn eerste lachje aan mij te laten geven, of aan papa, da's ook niet erg natuurlijk! Net met verschonen deed hij heel voorzichtig een mondhoekje omhoog, maar een eche lach wilde er nog niet af! Ik blijf proberen!

Marian

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    het is ook nog vroeg voor ze he. het kost ze ook veel energie. als je nog een paar weken verder bent,dan gaan ze steeds meer lachen en er komt een tijd dat je de grootste lach krijgt als je boven het bedje staat

8. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Het één kind is sneller dan het andere hé.
    Die van het cb zeiden dat Elena vroeg was qua ontwikkeling(jaja prematuren... ;) )

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Een beetje lachen in de slaap om de spiertjes in het gezichtje te trainen direct na geboorte al in zijn slaapje, maar een echte lach met twee maanden, foto in mijn album ;)

10. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Finn lachte vaak 'stuipje' als hij net in slaap viel met 6 weken lachte hij voor het eerst bij zijn vader.. En lachen doet hij nog steeds het meest bij zijn vader hoe hard ik ook mijn best doe. Hij doet het wel hoor maar het kost mij meer moeite als bij mijn vriend.

Finn lacht nu 's nachts als hij wakker is voor zijn fles en je wilt hem eruit halenl.

11. sim

sim Niet meer actief

elijah lachte met 3 weken bewust (moest ik wel heel gek doen hoor haha) en met 4 weken kwam zijn eerst woordje: uhh! haha

12. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    hihihi, echte meisjes! :D

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Het is me gelukt, ook Martijn heeft voluit tegen me gelachen!

Marian

14. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Gelukkig lekker joh

15. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Met precies 6 weken lachtte Ted eerst naar mama en later naar papa.
    Sindsdien lacht hij elke dag! kraaien er nu ook bij!
    Het is een lekker vrolijk mannetje! :D

16. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    idd dat doet Finn nu ook al een beetje nog niet met volle overtuiging maar toch..

Deel Deze Pagina