toen jullie weer zijn begonnen te werken? Ik mloet 14-1 weer aan geloven...Dan moet ik weer werken..Ben er dan intotaal 6 maanden uitgeweest ..Ik had het nooit durfen zeggen maar kijk er stiekum ook wel een beetje na uit Maar goed, Marit slaapt hier zeker tot half 8 door sochtends..Ik kleed eerst mezelf aan, doe me haar/makeup etc en dan krijgt ze de fles... als ik weer aan het werk moet, moet ik er zeker wel zijn om 07.40...hoe doen jullie dat dan? Maken jullie je kikndje zo laat mogelijk wakker, om vervolgens bv met pyama en jas aan de cosi in te leggen, en na de oppas (in dit geval oma) te brengen... Dat lijkt mij wel de makkelijkste oplossing denk ik zo.. willen jullie je schemaantje eens opschrijven hiero? Alvast bedankt!
ik moet over 2 weken weer beginnen, maar ik heb er stiekum nog niet zo heel veel zin in. ik ben er 5 maanden uit geweest, gelukkig hoef ik de eerste week maar 2 middag-en te werken. hoef gelukkig pas vanaf februari ook 's ochtends te werken, tegen die tijd 's ochtends maar ff gaan oefenen. sophie gaat naar de creche.
Ik ben al een tijdje weer aan het werk en ja ik zorg dat alles klaar staat de avond ervoor. Ik maak mijn dochtertje rond half 7 wakker of ze is al wakker. Ze wennen hier wel aan hoor. Nou hier mijn schema: - half 7 wakker en papfles Ik kleed mezelf ondertussen aan - 7 uur aankleden van mijn dochtertje Daarna doe ik zelf make-up op en ga ontbijten - 7.30 in de auto en weg Het is even wennen, maar het lukt wel! Succes met je 1e werkdag!
Ik moest er iig altijd ruim n uur van tevoren uit. Anders redde ik t niet, en dan doe ik niet eens make up op.
hmmmzzz....lastig hoor...Tis natuurlijk ook wel zo dat dat ritme ook wel weer komt, maar zit nu juist zo lekker in dit ritme
Ik heb het geluk dat papa Jelle naar het KDV brengt... Dan hoef ik niet nog vroeger op.. Ik moet er al om 5.30 uit.. Papa wacht meestal tot Jelle uitzichzelf wakker word, negen van de tien keer is dat rond 7.30. DAn heeft papa al gedouched, dan krijgt Jelle de fles, dan gaat papa eten. (De fles moet even zakken anders gooit hij alles eruit in de auto) Dan in de auto en rijden maar! Als Jelle niet zelf wakker word, maakt hij hem wakker, anders word het voor papa weer te laat..
gelukkig begint mijn vriend pas om 9 uur dus die brengt noa vaak weg, zij wordt meestal rond half 8 wakker. als ik haar toch moet brengen maak ik haar eerder wakker en geef ik wel thuis haar flesje.
ikmoet over 3 weekjes ook weer aan de slag en ben er dan ook een half jaar uit geweest. ik moet straks twee kinderen op tijd weg krijgen! ik denk dat ik eerst maar iets probeer en dan zien wat de beste en snelste manier is om alles klaar te krijgen en dat iedereen netjes de deur uit gaat. Je zal uit moeten vogelen wat voor jou het beste werkt En ik ook heb zin om weer aan het werk te gaan hoor!
Hoi, Ik heb het geluk dat ons kindje maar 2 middagen per week naar het kdv gaat en dat papa dan 's ochtends gewoon thuis is. Ik denk dat het wel handig is dat je dochtertje naar oma gaat, want zij zou haar dan de fles kunnen geven? Ik zou dan eerst zelf aankleden en optutten, daarna ontbijten en je lunch klaarmaken en dan de kleine wakker maken. Even schone luier een kleertjes om en dan bij oma pas de fles geven. Dan ben jij op tijd op je werk en kan Marit gewoon het huidige schema aanhouden. groetjes Saskia
Ik moet om 8 uur beginnen en breng mijn zoontje van tevoren naar mijn moeder of schoonmoeder. Ik ga rond 6.15 uit bed en maak mezelf helemaal klaar. Om 7 uur maak ik Milan wakker, was ik hem en doe zijn jasje aan en hupsakee in de auto. Dan ben ik tegen 7.25 bij mijn moeder/schoonmoeder en daar krijgt hij zijn eerste flesje om half 8.
ons ritme ik ga om 7 uur eruit en kleed me aan en maak me op dani ligt dan nog te slapen daarna maak ik hem wakker en krijgt hij van mijn man een flesje zodat ik ondertussen wat kan eten, daarna brengt mijn man hem naar oma of kdv (ligt aan welke dag) kwart voor 8 stap ik op de fiets naar mijn werk.
Ik ben vorige week weer begonnen. De avond van te voren alles klaar gezet. Ik moet om 08.00uur de bus hebben. Het kdv ligt bij ons naast en de bushalte bij ons 2 min. vandaan. Verzorg me eerst zelf om 06.00uur, 06.30uur verzorg ik Dewi en voed ik haar. om 07.00uur breng ik haar naar het kdv ( even babbelen met de leidsters). Dan heb ik nog tijd om de hond uit te laten en nog iets te eten. En dan naar de bus. gr. Kat
Niks om je voor te schamen hoor, ik vond het ook heerlijk om weer te gaan werken! Ik moet om 7.30 de deur uit en doe het 's ochtends als volgt: 6.15: Ik sta zelf op, douchen, aankleden, ontbijten etc. 6.55: Ik maak Bram wakker en geef hem meteen zijn 1e fles. Daarna wassen en aankleden. Mijn tip is dus: zorg dat je zelf kant en klaar bent voordat je je kindje wakker maakt. Ook zet ik alles 's avonds al klaar. Op donderdag gaat Bram altijd naar oma, dan breng ik hem in zijn pyama, want oma vindt het super om Bram dan in bad te doen. De andere twee dagen gaat hij naar het kdv, dus dan lever ik hem fris gewassen en aangekleed af
Hier was het eerst ook even puzzelen maar het went heel snel. Papa staat om 6.15 uur op en maakt zich klaar voor het werk. Maakt rond 7.00 uur Emiel wakker (als hij nog niet wakker is) en verzorgt aankleden, fles e.d. Ik ga om 7.00 uur uit bed, zelf aankleden, verzorgen en eten. Fles van Emiel kan even zakken (anders spuugdrama in de auto ). Om 7.45 uur allemaal klaar, Emiel in de auto en naar KDV en papa kan naar zijn werk (begint om 8.00 uur). Ik breng Emiel weg en rij weer terug naar onze woonplaats (KDV zit in een andere plaats ca. 10 km verderop, geen plek op KDV in eigen woonplaats ) en ga naar mijn werk. TIP: Zet/leg zoveel mogelijk de vorige avond klaar.
Op de dagen dat Emme naar het KDV gaat: 06.00 opstaan, honden uitlaten, aankleden 06.45 Emme uit bed halen, aankleden, samen aan tafel ontbijten, 07.30 Emme speelt terwijl ik de vaatwasser uitruim, tafel afruim etc. 08.00 Emme naar KVD brengen en naar 'm'n werk Ik neem best de tijd 's ochtends, maar ik vind het gezellig om samen te ontbijten en dat Emme daarna nog ff kan spelen. Ik dek de avond te voren de tafel al. Pim