Verstopte neus?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Tessatje, Jan 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hmmm... een verstopte neus een zwangerschapssymptoon...

Dan ben ik denk ik de afgelopen 25 jaar 2 keer per jaar zwanger geweest hihi.... ;)

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Als je verkouden bent zit ie verstopt ja, maar het is wel een zwangerschapssymptoom.
    Heb zelf al 15 weken een dichte neus. 't is geen verkoudheid, ben ook niet snotterig. Ben ook niet aan 't niezen of hoesten, echt alleen een verstopte neus.

Heb thuis is een boekje (kan de naam even opzoeken) waar ze de uitleg geven dat de hormonen je neusslijmvlies laten zwellen.

Er staat ook dat het gedurende de zwangerschap alleen maar erger word :confused: en direct na de bevalling over is.

3. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Mag ik even zeggen dat ik het wel heb en ook bij mijn dochtertje last van had. En bloedneuzen....

Dus ja, het kan echt wel!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    3 dagen voor mijn NOD zat opeens mijn neus dicht toen ik wakker werd en was ik een paar dagen snot verkouden. Ben nu nog niet helemaal je van het, dus zou best eens kunnen hoor.

5. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Nee snotverkouden is het niet. Het is gewoon dat hij dicht zit, vooral 's nachts. En als ik snuit bloed het. Komt door je hormonen.

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat heb ik dus eigenlijk altijd, geen snot, maar wel opgezwollen en verstopt.
    Hier is dat een chronische verkoudheid.

7. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik ben ook verkouden, maar niet zwanger ;)

Zonder gekheid, ik snap je vraag wel. Als je zwanger bent, dan kunnen je slijmvliezen wat dikker/opgezetter zijn (en dan snurk je bijv. wat meer.)
    Maar ik denk dat dit pas verder in een zwangerschap zo is.

Dus sterkte met wachten en ik hoop voor je dat je test positief is :)

8. Tessatje

Tessatje Actief lid

Sep 8, 2007
    191
    0
    0
    Nou positief zal hij niet zijn want ben vandaag gwoon onverwachts ongi geworden. Ik ben dus gewoon verkouden. Ik las net dat veel vrouwen het hebben een verstopte neus tijdens de zwangerschap dus het kan wel. In mijn geval dus niet. In ieder geval dankjulliewel vor jullie reacties.

Share This Page