he jongens ,ik ben al een aantal weken moe en ik weet nu 4 dagn da ik zwanger ben,of mijn banner klopt weet ik niet,is uitgerekend vanaf de eerste dag van mijn laatste ongie.... ik ben zo ontzettend moe...herkennen jullie dat? ik ben niet vooruit te branden! en das erg lastig want heb hier een kleine van 15 maanden lopen die ook aandacht nodig heeft,.... heeft iemand tips tgen de moeheid?
Ja, loodzwaar voel je je dan he? Ik ben nu nog soms zo moe, helaas. Tips? Slaap de kleine van 15 maanden nog overdag? Lekker tukkie mee doen misschien? Of in ieder geval lekker liggen.
nou de mijne is geboren met wallen onder zijn ogen hahaha hij slaapt nauwelijks tot niet overdag is zijn bed niet in te krijgen 's nachts geen enkel probleem maar overdag moet ik eraan geloven helaas,...ben dan al blij als ie een uurtje slapen wil
hahaha owjee dat is balen idd! Dus dan moet je wel door overdag. Gaat hij wel een beetje op tijd naar bed? Dan zou je ook lekker vroeg erin kunnen. Gewoon al lekker liggen en lezen is al goed. Of tv kijken op bed (als je een tv hebt op de slaapkamer)
Ow, dan zou ik ook lekker gaan douchen en op bed. Jammer dat je overdag niet even kan rusten, dat scheelt altijd al.
hahahahahah ja echt! nee serieus ik kan wel huilen ik ben te moe zefs om na te denken,.... bleeeeeeeeeeh.... maar verheug me vooral op de dag dat ik t kindje weer voel schoppen,dat vond ik zo geweldig tijdens mijn vorige zwangerschap....
Ja wel, maar van het goede uitgaan. Ja dat huilen van vermoeidheid ken ik wel. Bah, soms als ik uit mijn werk kom, kan je me opvegen.
Ja best veel ook. Sinds een paar dagen kan je het ook zien als ik lig, dan plokt mijn buik zo omhoog!
Ben idd benieuwd hoe ver je bent, of je een late eisprong had of dat het gewoon lang duurde voor je posi testte.
ik kan me niet voorstellen dat ik echt al bijna8 weken heen zou zijn,...denk echt pas de helft daarvan