Ik had iets raars mee gemaakt ik ging naar de wc en had moeite met mijn ontlasting omdat ik weer is te weinig drinkt. Dus een beetje mee gepest.(sorry maar wist het ff niet anders te formuleren). Toen ik van de wc afkwam WOW wat een pijn boven mijn schaambeen en ligte steekjes bij me blaas. Hield zeker 15 minuten aan en gelukkig naar een half uur ging het beter. Heb liggen gillen van de pijn. Nu is alleen mijn buik gevoelig in me zij enz. Nu komen er ook ongie pijntjes bij. Heb pijnlijke tepels die ik ook nooit heb had altijd ruim een week van te voren pijn in me borsten en nu pas 4 dagen voor de nod. Weer zijn de klachten anders oooooo wat wordt je daar moe van. Het zijn dus weer 4 spannende dagen. Dus ook het in het nieuwe jaar gaan we gewoon verder met wachten hahahaha Liefs Lover xxxx
hoi lover, Das wel heftig zeg,maar zal voor je duimen dat het raak mag zijn... hopelijk gaat het nu wat beter met je? liefs beeby
Helaas ik moet naar ronde 10. Zo zie je maar dat je lcihaam je wel iedere keer kan verassen. Er zullen er wel meer volgen ben ik bang. Liefs Lover