Gister ben ik flauwgevallen en ben ik heel vreemd terecht gekomen waardoor ik mn voet verstuikt heb, kan er bijna niet op staan en maar heel voorzichtig trap lopen. Dochterlief (16 mnd) slaapt boven en doet daar ook haar dutjes maar kan niet met haar de trap op, sta niet stevig genoeg en moet al hinkelend de trap op. Mn moeder is hier nu tijdelijk maar voel me zo afhankelijk!! Iemand nog tips hoe ik haar veilig naar boven & beneden kan vervoeren, ze kan helaas nog niet lopen dus ook nog niet de trap zelf op en af. Beneden laten slapen heb ik geprobeerd maar ze doet geen oog dicht... :x
Haar de trap op laten klimmen? Hoeft ze niet voor te kunnen lopen, alleen klauteren en jij zelf er op je knieen achteraan zodat je niet op je voeten hoeft te staan en gewoon de kleine wat kan ondersteunen in haar klimactie! Maar oke, ligt eraan hoeveel je kleine al doet. De oudste twee gingen met die leeftijd zelf dus op deze manier omhoog zonder te kunnen lopen, maar de jongste zie ik dat eigenlijk tegen die tijd nog niet doen ! Haha! Dat misschien wat? Enne wat ik vergeet, beterschap met je voet natuurlijk! !
Dankjewel! Zat ik idd ook aan te denken want ze kan wel een klein beetje de trap op. Het grootste probleem zit m echter in s ochtends als ze wakker wordt dan moet ze naar beneden maar dat durf ik haar echt niet te laten doen ben zo bang dat ze valt. Dus zal t moeten uitzitten ben ik bang... Hoop dat t niet al te lang duurt
hier zelfde gehad (ingescheurde enkelbanden) ik heb een week bij mijn ouders moeten zitten overdag, na een week stap voor stap naar boven gegaan (mijn uk was toen 9mnd) sterkte en beterschap
Die methode zou ik gebruiken om naar beneden te gaan. En dan 'mijn' methode om naar boven te gaan. Ik zou haar namelijk niet meteen als ze net pas leert omhoog te klauteren meteen ook naar beneden laten gaan. Liefs, Hanneke!