hebben jullie nog wel het gevoel dat je jarig bent? ik ben vandaag jarig ben ook happy maar heb het gevoel niet meer zo als vroeger toen je klein was want dan ging je de dagen en nachtjes aftelen. ik weet niet eens wat ik voor me verjaardag moet vragen , heb nu geld gevraagt. ben ik de einge die dit gevoel heeft?>
Dit heb ik ook! Vroeger was het altijd zo spannend aftellen tot mijn verjaardag en nu doet het me niet veel meer. De dag voelt niet extra speciaal en is meer een dag zoals een ander.
Ten eerste gefeliciteerd!!! nee hoor hier hetzelfde. Ik had het een aantal jaar geleden nog wel dat ik het graag wilde vieren en het bijzonder vond. Maar mijn 27ste verjaardag was ik 37 weken zwanger en was ik met heel andere dingen bezig en afgelopen verjaardag vond ik het ook zeker niet meer belangrijk. Wel wat mensen laten komen, maar het gevoel dat ik er eerder bij had? nee dat heb ik niet meer. Nu vind ik Emma's verjaardag weer erg bijzonder. Mijn man heeft het al een aantal jaar dat hij het niet meer echt viert. Ik kon dat niet echt begrijpen maar nu dus wel. Hij zegt ook: ik heb er al heel wat gehad. Mijn man was gister jarig en werd 36
Gefeliciteerd ! En hier ook herkenbaar hoor. Thuis voelde ik me al nooit echt 100% jarig. Moest het altijd samen met mijn broertje ( en zijn stomme vriendjes ) vieren. Toen ik op mezelf ging vierde ik het vanaf 10.00 uur en zat dan al vanaf 08.00 op mijn stoel te wippen van ongeduld haha. En nu ben ik soms gewoon blij als die dag weer voor bij is qua drukte.
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Jarig voelen, nee... het is een dag als alle andere dagen! Ik doe gewoon het huishouden en kook net als anders, en krijg ook geen kadootjes Ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer, maar ben nu uitgerekend op mijn eigen verjaadag dus zal er binnenkort weer aan moeten geloven dat mensen mij ook gaan feliciteren, of de kleine nou komt op 15/1 of een paar dagen ervoor of erna...
Hahaha, je lijkt mijn man wel, die zegt ook elk jaar weer: "Ik voel me helemaal niet jarig ". Ik voel me vaak ook niet jarig hoor, maar het maakt me eigenlijk niet uit. Ik vier het wel gewoon en vind het dan hartstikke gezellig en ik krijg van mijn man altijd gewoon een cadeautje. Dit jaar vier ik het overigens niet, omdat we het weekend na mijn verjaardag een weekend weg met mijn vader, stiefmoeder, zusje en broertje met aanhang ivm het 25-jarig huwelijk van mijn vader en stiefmoeder.
Haha, nou bij mij dus heel anders... Ik vier mijn verjaardag elk jaar uitgebreid en ben van te voren nog zenuwachtig wat ik zal krijgen ook. Elk jaar weet ik wel wat te verzinnen voor mijn verlanglijstje. Samen met mijn tweelingzus is het altijd een leuke dag
Proficiat! Ik voel me ook niet meer zo jarig zoals ik dat als kind voelde. Maar toch blijf ik het wel een bijzonder dag vinden hoor. Tenminste: de dag dat ik het vier. (Wij vieren het meestal het weekend ervoor of erna.) Het blijft toch leuk om visite en cadeautjes te krijgen. Maar het is inderdaad vaak wel moeilijk om dingen te verzinnen. Wij zijn in de luxe positie dat we de dingen die we willen hebben vaak zelf wel kunnen kopen. Ik probeer gewoon de maanden voor mijn verjaardag al een lijstje bij te houden met dingen die ik niet gelijk nodig heb, maar wel leuk vind of wel zou kunnen gebruiken. Ik heb nu al iets om mijn verlanglijstje van Sinterklaas staan: een nieuwe stopwatch. Bij die van mij vallen de getalletjes soms weg. Ik ben straks toch met verlof, dus dan heb ik hem niet nodig. Onzin dus om er nu al één te kopen. Maar ik schrijf het wel vast op, anders ben ik het tegen de tijd dat de lieve goede Sint in aantocht is alweer vergeten. Zo doe ik dat trouwens ook nog weleens met boeken enzo.
Ik heb hetzelfde. Ik ben jarig op 1 januari en dat is echt een rotdag om jarig te zijn. Iedereen is brak van oud en nieuw vieren en niemand heeft nog zin in een verjaardag na al die feestdagen. Verder is een verjaardag als je kind bent natuurlijk veel leuker, alles wordt voor je gedaan. Maar als ik nu jarig ben moet ik toch echt zelf alle voorbereidingen treffen.
Haha ik was 18 juli jarig maar dat echte feest gevoel heb ik ook al een tijdje niet meer hoor. Ik hoef ook geen kadootjes of ieder dergelijks. Wel een felicitatie natuurlijk, maar helaas niet veel gekregen van mensen, beetje jammer. Voor de rest leefde ik er wel naartoe want vind het dan leuk om iets speciaal met me kindjes te gaan doen, just me and my girl and boy only. Later wat bezoek van familie, dat is altijd wel gezellig vooral als je bijna nooitbij elkaar op visite gaat.
herkenbaar...wil m ook eigenlijk niet meer vieren..het is dat de familie het zo graag wil en er gewoon vanuit gaat dat je het moet vieren Gelukkig schelen mijn zoon en ik maar 4 dagen..dus vieren we m altijd samen...heb je lekker alles in één keer gehad..is dus eigenlijk zijn verjaardag..ik doe gewoon mee voor spek en bonen *oftewel...ik doe alleen de catering * Maarehhhhhhh van harte gefeliciteerd meis !!
ik denk dat jarig zijn echt iets is voor als je nog klein bent.. dan kan je niet slapen van de zenuwen.. wat zal je dit jaar krijgen zal je krijgen wat je gevraagt hebt.. zullen er veel mensen komen (dus ook veel kado's).. als ik nu jarig ben vind ik het helemaal niet erg om het over teslaan..
Het ligt er een beetje aan. Als ik vrij heb en we gaan leuke dingen doen dan voel ik me echt jarig. Maar als we gewoon allebei moeten werken dan vind ik er niet veel aan!
Bij mij juist andersom, Ik hou er echt van om jarig te zijn en tel het nog steeds altijd af! Ik vier het ook altijd uitgebreid .
hihi das toevallig, ben ook jarig vandaag!!! Ik ben 26 geworden en jij?? Ik voel mij toch wel echt jarig hoor. Gister op mn werk (kdv) mn verjaardag gevierd. Mn collega's hadden met de kids wat gemaakt, een vaasje met bloemen en de andere 2 groepen hadden ook wat geknutseld. Ik kreeg een kroon en de boel versierd en een plaat op de deur. Van een ouder 2 megazonnebloemen met een a4 tje erbij met foto's van de kleine en een lief berichtje. Mn dochtertje had op haar groep een tegeltje voor mij geverfd. Gister toen vriendlief uit zn werk kwam, 2 mega bossen rozen (wit en rood) en vanochtend nog 2 pandorabedels. Ik ben dus al verwend. Morgen vieren we het voor de familie, niet zo groot deze keer, alleen ouders en broersen zussen.
allereerst van harte gefeliciteerd tulip jij ook! en dat gevoel van jarig zijn zoals vroeger, nee dat is wel weg. maar ach cadeautjes krijgen vind ik nog steeds leuk
gefeliciteerd met je verjaardag en ik herken het wel hoor, toen je nog klein was kon je er niet van slapen en als er dan weer iemand kwam rende je erop af. en nu ben je savonds kapot van de drankjes inschenken en zorgen dat er genoeg lekkers op tafel staat maar de kadotjes blijven leuk
Nou het boeit mij eerlijk gezegd weinig, mijn verjaardag. Het liefste vier ik het dan ook niet, maar er zijn altijd mensen die zichzelf uitnodigen. De 1e verjaardag van mijn zoontje over (nog maar) 7 maanden is dan wel weer iets om naar uit te kijken.
ja en nee, heb nog wel de kriebels etc, maar als ik dan beneden ben, geen slingers, geen vriend die me feliciteerd. geen kado (heb ik pas n 4 week gehad) en savonds ook eigenlijk geen visite. laatste 2 jaar afgezecht wegens trainingen en examens van de honden, dit jaar voelde ik me dus echt niet jarig, hele rare verjaardag. maar goed in januari is het hier tegenwoordig groot feest dan geniet ik dubbel