Hallo allemaal, Jullie zullen wel niet denken.. Suprise? nu al... Maar ik heb echt jullie hulp nodig! Aangezien ik twee linkerhanden heb en inspiratieloos ben, kan ik beter maar op tijd hulp vragen.. WIE: mijn vriend WERK: brandweerman HOBBY'S: voetbal & pokeren Nou creatieve dames laat jullie ideeen maar komen
een pokertafel of een royal flush in kaarten. Fiche in het groot tja voetbal, voetbaldoel, een brandje Ik hoop dat je eruit komt
Ja wilde ook al "VOETBAL" roepen. Dat is denk ik het makkelijkst. Papier mache maken en n ballon opblazen. Papier machee erover heen plakken tot t dik en stevig is (in n paar keer anders word het niks) Dan ballon kapot prikken, luikje erin maken en de "bal" in wit zwart schilderen (of n ander kleurtje maarja das smaak) en n leuke verassing erin doen via luikje. 2 jaar terug nog gemaakt samen met mn oudste zoon Of je propt de verassing al in de ballon en blaast hem dan pas op....kan je man zoeken naar het luikje (dat er niet is ) Maar moet t wel passen natuurlijk (de potloden etc die wij er in deden gingen nogal makkelijk)