vertaling nodig

Discussie in 'De lounge' gestart door sloppyslayer, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb een vraag.......

Mijn man is voor zijn eigen bedrijf op zoek naar iemand die een stuk tekst van zijn website kan vertalen van het engels naar het nederlands.

Wie zou dit kunnen en willen doen?

Zou je mij een pb willen sturen dan????

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Als je nog niemand hebt wil ik het wel proberen

3. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Nou whitesaber, ik spreek vloeiend engels, versta het ook goed, alleen vertalen is moeilijk hoor, we zijn vast niet allemaal zo slim als jou.;);)

Sloppy, je mag mij wel mailen, mijnnman vertaald veel voor zijn werk.

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Whitesaber, doe normaal joh.
    En die online vertalingen zijn goed, ja. ;)

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Sloppy, wij hebben een vertaalbureau dus wij zouden het ook zeker voor je kunnen doen.

6. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ik heb dit wel vaker gedaan.

Mijn Engels is meer dan vloeiend (ik leef al 18 jaar met een Engelsman en heb 14 jaar in Engeland gewoond en gewerkt), mijn Nederlands kan er ook mee door. Als het een redelijk kort stukje is doe ik het graag en gratis. Als het in de meerdere kantjes A4 gaat lopen dan heb ik er geen tijd voor en zin in. Als ik iets voor je kan betekenen: PB me maar.
    Wat betreft de Google translate etc: Da's leuk als je als 14 jarige een liefdesbrief naar je vakantieliefde wil sturen. Voor een zakelijke vertaling is het iets minder afdoende...

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @all: Bedankt voor julie reacties!! Echt super. We hebben inmiddels wat gevonden.

@whitesaber: Ohja joh zat het in het pakket?? hmmmm ik had vrijstelling van engels dus zou het niet weten :(
    Nee het is niet mijn engels die slecht is, juist heel goed omdat ik met engels opgevoed ben, het probleem zit hem in het nederlands. En als je zakelijk een brief wil versturen mogen er geen rare schrijf fouten in zitten.

Deel Deze Pagina