Ik weet dat een pinda geen noot is. Veel andere mensen niet idd, dat terzijde. Het is duidelijk zo. Ik heb geen eten nodig, ik heb alles bij me om te koken. Ik heb ook brood en afbakbrood. We gaan het redden. Het is wel spannend ja, maar na 6 jaar nederland met een allergie durven we het aan. Verder heb ik de vertaling van de producten die ze niet mogen ook bij me.
Spannend hoor.voor ons is deze wereld nog nieuw. Maar ik sla t even op. Dit ga ik zeker.ook doen. button.slim Wil ik ook. Wij gaan naar een camping en daar wordt snel een snoepje/koekje gegeven aan de kids. Ik wil een "voer me niet button". Watvoor button heb jij?
Duidelijk. Thnx. hier maar 1 ding wat ze niet mag. Maar ook echt geen sporen. En dat weten de mensen niet. Ik wil t risico niet lopen. Ik ga die eerste zoeken!
Bij ons waren ze in Denemarken heel hulpvaardig. Veel mensen spreken engels en zijn erg vriendelijk, althans onze ervaring. Misschien is het wat om de icoontjes van de allergenenkaart te downloaden en dat met bijv engelse naam en deense naam op te schrijven? Soms zegt een icoontje ook veel? Hier kan je de iconen gratis downloaden; https://allergenen.sho-horeca.nl
Het gaat prima meiden. De ingredienten zijn op verpakkingen ook goed te lezen, ze doen hier ook vaak aan allergie informatie op de verpakking. Heel fijn. We hebben ook al gebruik gemaakt van de vertaling in het restaurant. De buttons hebben ze al opgehad in Legoland. Op hun polsbandje had ik ook Food Allergy gezet.