Hoi hoi, Ik heb een vraagje over de WII. Als je zo'n ding koopt van geloof ik 250 euro, wat krijg je er dan bij? Heb gezien dat het meestal samen gaat met WII sports (5 spellen?) maar mijn vraag is ook: hoeveel dingen krijg je er bij om in je hand te houden? 1 of meerdere? En als je er 1 bij krijgt is het dan aan te raden om er een extra bij te kopen? En nog een vraag: Hoe zijn de ervaringen hier over de WII? Superleuk, leuk of mwoah? Mijn dochter wordt in januari 11 en wil de WII graag aan haar cadeau doen. Ik ga hem binnenkort denk ik al bestellen/kopen omdat ik vrees dat ie anders al snel uitverkocht is met de komende feestdagen. Groetjes Otje
Hier de wii en is echt super gaaf. Je krijgt inderdad wi sports erbij is 5 spellen in 1 zal maar zeggen. Staan 5 spellen op de cd. En zit 1 ding bij om in je hand te doen. Ik raad wel an err nog 1 min bij te kopen want dan kan je samen spelen en is leuker vind ik. Maar hier beleven we veel plezier aan de wii
Hoihoi, Wij hebben sinds kort eindelijk de WII Daar zat 1 afstandsbediening bij en 1 nunchunk ofzoiets Dus eigenlijk kan maar 1 persoon er mee spelen op dat moment. Dus wij hebben gelijk een afstandsbediening er bij gekocht. Ook hebben wij een setje er bij gekocht met accu's en een oplader waar je de afstandsbedieningen in kunt zetten. Anders ben je een vermogen kwijt aan batterijen. Mijn zoontje van 5 is er echt helemaal gek van Die speelt het liefst de hele dag en is er ook lekker fanatiek in. Wij zelf vinden het ook erg leuk. Maar het leukste is gewoon met iemand of een groepje samen.
he otje, op het moment heb je paketten in de aanbieding waarbij er 2 spellen zitten en een extra controller, die heb jewel nodig om tegen mekaar te kunnen spelen. dan ben je geloof ik 279 kwijt. een oplaadsetje is ook zeker aan te raden en die zou ik dan kopen van een imitatiemerk! veel aanbiedingen zijn er nog niet echt wat betrefd de wii tenminste niet heel denderende succes
Wij hebben al bijna 2 jaar een WII en toch vond mijn vriend het nodig er een Xbox bij te kopen ondanks mijn protest!
wij hebben de wii vanaf het allereerste begin zeg maar en zijn m nog lang niet zat inderdaad wel nog een controller bijkopen, anders kan maar 1 persoon tegelijk spelen.
Je kan ook de controller van de gamecube aansluiten maar die doet het niet bij alle spellen, wel bv bij mariokart. Wij hebben hem laten ombouwen, koste ongeveer 60 euro. En mijn vriend download de spellen online, wij hebben alle nieuwe spellen, ideaal
Is inderdaad een idee. Mijn broer wil dit ook doen. Hou alleen wel in de gaten dat je dan geen garantie meer hebt. De meeste mensen wachten dan met ombouwen ook eerst de garantie-periode af.
Wij hebben ook een wii en is nog helemaal super al spelen we er in de zomer wel minder mee dan in de winter maar ook logisch vind ik. Ook wij hebben hem laten ombouwen nieuwst types zijn wel duurder om om te bouwen. wii fit is ook een aanrader
heb hem ook omgebouwd en wil niets anders meer hier is een leuk adresje trouwens :d http://www.consoleservice.nl/
De allernieuwst wii's om laten bouwen kost iets van 100/125 euro. Op zich wel duur, maar voor dat geld kun je maar 2 spellen kopen. Wij moeten m ook nog steeds om laten bouwen, komt er niet van. En ik zou idd wachten tot de garantie voorbij is.
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie reacties! Maarre... wat is de reden waarom je de WII zou laten ombouwen? Groetjes Otje
de meesten bouwen hun wii om zodat ze spellen kunnen downloaden en op een dvdtje zetten en dan kan je wii het dvdtje lezen
De spellen zijn nogal duur de populairste spellen wel 50/60 euro en als je hem laat ombouwen heb je het er zo uit want dan kan je alle spellen downloaden... zit ook wel een maar aan je moet er wel om denken dat je europeesche spellen download en niet bijv amerikaanse dan kan je wii craschen. Maar goed wij hadden na 1,5 jaar zoiets van we kunnen nu die 2 spellen kopen of om laten bouwen en dan kunnen we het downloaden... ook kan je nog steeds originele spellen draaien zoals de wii fit draait er ook gewoon op.
wij hebben hem ook omgebouwd en hebben dan een jaar garantie bij diegene die hem heeft omgebouwd dus je hebt altijd nog je garantie
Bedankt voor jullie reacties allemaal! We hebben afgelopen zaterdag een WII gekocht en daarbij ook nog een lader, een extra controller en extra nunchuck (?). Zondagochtend hebben we hem even getest toen mijn dochter niet thuis was. Ze krijgt hem namelijk voor 5 december. Echt superleuk! Nu ligt ie weer netjes opgeruimd in de kast te wachten... nog 2 maandjes. Hihihi.