hoe sluit ik de hoofdtelefoon aan op de pc?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

klinkt zo simpel maar het lukt me niet :evil: Ik heb 2 gekleurde stekkertjes achter in de pc zitten. Bij de gebruiksaanwijzing staat boven windows vista en wij hebben windows xp dus wat daar precies staat klopt niet.. kan iemand me helpen?

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    het is toch gewoon in het groene gaatje doen en dan moet ie het doen

3. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Ik zou zeggen probeer ze ook even allebei en volgens mij maakt het niet uit dat het vista of xp is want het is geen progamma alleen een apparaat.

4. Niet meer actief

ik heb ze achterin en voorin geprobeerd maar doet het niet.. zijn 2 stekkertjes

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.180
    8.171
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heb je geen speakers met gaten erin, bij mij zitten die gaten in de speakers. Staat zon hoofdtelefoontje boven en daar moet ik ze in stoppen dus ik denk dat het dan daarin moet :)

en die rode is voor een microfoon, dus als je zon headset hebt met zon micorfoon eraan heeft ie 2 kabels, rood en groen. Rood is voor praten en groen voor geluid.

6. Niet meer actief

nee helaas maar bedankt voor het meedenken.. die stekkers kloppen idd wel kwa kleuren..

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.180
    8.171
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    plug ze in en doe dan:

Start---> instellingen --> configuratiescherm --> geluiden en audioapparatuur ---> dan krijg je zon scherm, staat ondrin: luidsprekerinstellingen ---> Geavanceerd ---> Selecteer dan: Hoofdtelefoon

Deel Deze Pagina