He wat knap! Maar ook knap dat ze die grote rugzak incl inhoud zo mee kan slepen. Trek ze daarmee de sonde niet mee uit? (sorry als ik doordraaf overigens )
Ik vraag me af hoe het met het dochtertje van Marline is, Youame. In verband met haar schisis moest ze (of moet ze) een aantal operaties ondergaan en dat vind ik heel wat voor zo'n klein meiske. Dus Marline, hoe is het!!
wat een leuk topic! (Compliment aan TS voor het starten!)... ik lees een boel dingen waarvan ik op een zeker moment heb gedacht.. 'hoe zou dat gaan / zitten etc etc... LEUK!
Ja, dat is inderdaad Sweetmarije, mijn lieve vriendinnetje! En het gaat supergoed met haar zoontje! Hij is zo'n ongelooflijk sterk jongentje! Hij heeft een hartkatheterisatie gehad en een hartoperatie maar hij is wonderbaarlijk goed genezen! Deze week is dat ook bevestigd door het zh! Leuk topic dit!!
dat was ik na de forumcrash heb ik het topic opnieuw geopend maar hem per ongeluk in peuter/kleuter gezet. dus als je het hele verhaal wil lezen, kijk dan ff daar of bij 'alle berichten' van mij. maar even in het kort: ons zoontje heeft inmiddels 2 operaties achter de rug, een hartkatheterisatie waarbij ze gingen bekijken wat het hele probleem is en daaruit bleek dat ie een gaatje in z n hart heeft en een vernauwde logslagader. 2 weken geleden heet hij een hartoperatie gehad en hebben ze een shunt (soort buisje) geplaatst van zn armader naar zn longader en nu moeten de bloedvaten gaan groeien nu er meer bloed naar de longen loopt. als dit is gebeurd moet hij weer een hartkatheterisatie (over 3 tot 6 maanden) waarbij ze extra boedvaten gaan dichtten (die wij niet hebben maar die zijn lichaam zelf heeft aangemaakt) en daarna volgt binnen een jaar een grote openhartoperatie waarbij ze hopelijk he gat kunnen dichten en zn longslagader kunnen verwijden of een donorklep (volgensmij) gaan plaatsn. hopelijk is het dan allemaal verholpen voor de komenden 10+ jaar. met jamie zelf gaat het hardstikke goed, alsof er niks gebeud is. zijn herstel ging zo ontzettend sel na de hartoperatie, we waren binnen 5 dagen weer thuis! alleen heeft ie dus nu een groot litteken op zn borst en is ie als ie op bed moet vaak overstuur. ook wordt ie 's nachts aldoor wakker met paniekaanvallen maar het wordt langzaam aan minder. en het is gewoon zo zo zo rot om je kindje zo bang te zien in het ziekenhuis en ook om ze onder narcose achter te laten en ze later aan al die draadjes en apparaten te zien.
@mamamarije en lisszy, sorry had meteen gereageerd na het lezen van pagina 1, jullie waren me al voor
Leuk topic.. ik heb er wel nog een paar.. Ik ben benieuwd hoe het met nadine gaat, zou graag nog eens een fototje van haar willen zien.. ik ben benieuwd hoe het met, ik meen dat ze rens heet is, ze is vorig jaar haar man verloren tijdens de zwangerschap dat topic stond toen onder alleen en zwanger met de naam weduwe ofzoiets.. ik vraag me af, of ze nog meekletst onder weer een andere naam.. ik weet ook totaal niet meer hoe ze heet, maar vorig jaar kwam ze vaker onder een andere naam en vertelde ze allemaal zielige verhalen... ik vraag me af hoe het met de september beebs 2009 is.. ze zijn verhuisd naar een eigen forum.. ik heb daar al die tijd meegelezen aangezien ik, als ik geen mk zou hebben gehad daar ook bij hoorde.. dat schoot me allemaal binnen toen ik dit topic las..
Nee dat gaat niet zo snel, de sonde loopt onder haar romper door en komt aan de bovenkant van haar broek er weer uit, dus hij zit sowieso een beetje vast door de band van de broek. Daarbij is de sonde heel rekbaar en rekt dus lekker mee. Ik ben wel eens met de sonde ergens achter blijven hangen, maar dat is dus niet zo erg, het trekt dan niet aan de pleisters gelukkig op deze manier en dus al helemaal niet los. De sonde gaat er alleen uit als Lisa 'm eruit trekt doordat de pleisters niet goed zitten, of als ze 'm uitspuugt. En je draaft niet door hoor
@Sweetmarije, wat fijn dat je zoontje zich er zo goed door heen slaat. En dat het goed gegaan is, al heeft hij dan nog een weg te gaan lees ik. En hoe gaat het zelf met je emotioneel dan? Is toch een heftige tijd geweest.
Zo he, wat heftig! Wat een sterke mama ben jij met een heel sterk zoontje! Jullie zullen wel een hele zware periode hebben gehad! Ik wens jullie heel veel sterkte en vooral kracht toe! dikke knuf voor je zoontje! kus miek
@Jada: nee, bij mijn weten is het geen tweeling hoor (Alhoewel we natuurlijk nog geen echo hebben gehad). Maar we hebben Thirza natuurlijk al wel, vandaar dat ik dit plaatje gekozen heb
gefeliciteerd Rozemarijke Ben wel benieuwd hoe het nu is met dat kindje wat poepte op commando.. of het nog zo'n succes is.
O JA... dat je dat nog weet . dat soort verhalen blijven inderdaad hangen Ik vraag me ook af hoe het gaat mat dat meisje waarvan de moeder haar zolang liet huilen dat ze ervan moest spugen in bed (en dan moest ze in dat bed in slaap vallen). En de mama zat aan de tel met haar eigen moeder die haar vertelde dat zij het ook zo met haar deed, en dat ze gewoon stug moet volhouden
Goed te horen! Jullie moeten een afschuwelijke tijd achter de rug hebben. Ik pinkte al een traantje mee toen mijn zoontje oorontsteking had..... Hopelijk gaat Jamie zich snel ook s nachts beter voelen.
Hier ook nieuwsgierig naar Nadine (heb nog eens een kaarsje voor dr aangestoken) En ik ben benieuwd hoe het gaat moet die moeder die maar geen hulp kreeg voor haar krijsende baby... ze had er nog een filmpje bij gepost en dat ging door merg en been.... *zoekt naar het vla topic*