Dat was ik inderdaad Gaat weer helemaal super, alsof het nooit anders is geweest.. Sinds maandagmiddag gaat het goed.. speelt nog even of jammert 2 minuutjes en gaat dan slapen Aan het CB hebben we uiteindelijk niks gehad.. "Laat maar huilen" bleef het advies.. Niets mee gedaan haha.. We weten nog steeds niet wat er aan de hand was, maar ik ben allang blij dat het nu goed gaat haha.. Hij slaapt nu al 3 dagen uit tot 7uur. vanmorgen zelfs 7.15.. helemaal top dus
mijn zoontje heeft inderdaad hartproblemen. een aangeboren hartafwijking.. hij heeft sept vorig jaar een open hart operatie gehad, das nog niet de laatste...er moet nog 1 grote operatie gedaan worden.. het gaat goed.,.stabiel..maar beter wordt het niet... zal het ook nooit worden..het kan alleen maar stabiel blijven..hoe ouder hij wordt hoe meer ik merk dat ie steeds minder uithoudingsvermogen heeft..idd met het traplopen gaat het soms snel met zijn ademhaling...maar we proberen hem zoveel mogelijk zelf te laten doen...en hij geeft opzich wel aan wanneer het teveel wordt...
Ik ben wel benieuwd hoe het is met Chantal1984/1985 oid, die toen meedeed aan dat Sonja Bakker programma, ze was/is ook zwanger van haar tweede kindje. Er is toen iets gebeurd op het forum waardoor dat hele topic is verwijderd en zij gebanned is....?? Weet niet of ze inmiddels weer meeschrijft onder een andere naam? Naar de vla-dame ben ik ook benieuwd ja!
http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/230732-slapen-fles-vla.html?highlight=fles+met+vla Dit is m... Erg dat we dit doen he
wat een onwijs leuk topic meiden! Ben best forum verslaafd, maar sommige dingen heb ik over heen gelezen denk ik!
Oorspronkelijk geplaatst door adi O JA... dat je dat nog weet . dat soort verhalen blijven inderdaad hangen Ik vraag me ook af hoe het gaat mat dat meisje waarvan de moeder haar zolang liet huilen dat ze ervan moest spugen in bed (en dan moest ze in dat bed in slaap vallen). En de mama zat aan de tel met haar eigen moeder die haar vertelde dat zij het ook zo met haar deed, en dat ze gewoon stug moet volhouden Dat meen je niet?!?!?!?! Nou ja zeg belachelijk ! Ik ben in staat die moeder eens te vragen wat ze in dr hoofd haalt om dr kleine meid zo te laten huilen tot spugens toe! ( dat zullen meerdere wel gedaan hebben denk ) En tot overmaat van ramp haar in dat bedje te laten liggen !! Vind je het gek dat dat meisje niet wil slapen daar en het op een huilen zet!! sow sorry hoor, maar moest het ff kwijt Maar dat ff off - topic
Ooww jaaa daar ben ook erg benieuwd naar!hoe die moeder met die fles vla het verder heeft opgelost. Nooit meer wat van haar gelezen.
dat zal wel... heb nooit gehoord dat je een kindje op bed legt met een fles vla (zou het uberhaupt al knap vinden dat een kindje dat uit een fles kan zuigen hihi). Maarja, als ik haar was en ik zie dat er zo gereageerd wordt, zou ik dat wel even willen verduidelijken.
ahhum... ik hoorde laatst van mijn moeder dat mijn neef (30 jaar geleden) soep dronk uit een fles. Hij was drie en wilde niks eten behalve papflessen. Toen deed zijn moeder groentesoep in de fles en knipte de speen een heel eind open Dus de 'rare' verhalen zijn de wereld niet uit hoor
Ik ken wel iemand die het haar kindje tot 6 jaar heeft gegeven, gele vla met melk, Gatverdamme. Dan ook raar vinden dat het hele boven gebit getrokken werd omdat het helemaal verrot was
Ik wil ook even reageren op de Vla, mijn moeder was 37 jaar geleden ook ten einde raad met mijn broer die niets at, die at alleen gele vla uit een papfles! Hihi, niet goed, dat zegt ze zelf ook, maar ze was blij dat er iets inging!
Ik ken ook mensen die het gegeven hebben hoor. Wel vroeger, inderdaad. Gewoon om ze stil te houden, lekker een uur tutteren op een fles vanille vla......