Vertel es wat over jezelf

Discussie in 'De lounge' gestart door Chantalletje, 20 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Hallo allemaal,

    ja ik dacht bij het voorstellen vertel je nog niet zoveel en aangezien ik al wat langer op het forum nu zit wordt het wel tijd om es wat meer te vertellen over mijzelf.

    Na ja gaan we dan ik ben Chantal 23 jaartjes oud en kom uit friesland. Ik woon samen met Jos 25 en we zijn bewust voor een kindje gaan klussen. Het heeft al met al toch nog wel 8 maanden geduurd maar de kleine laat niet heel lang meer op zich wachten. Het vreemde is dat toen ik er niet mee bezig was het raak was. Ik vergeet nooi meer mijn zeer gevoelige borsten. hahah

    Ik heb scoliose in mijn rug dat is de reden waarom ik jong aan kinderen wilde beginnen. Ik ben wel een hele tijd bang geweest dat mensen zouden zeggen die is jong! Ben ik ook wel maar ik ben van mening dat je nooit klaar bent voor kinderen maar als het zover is je de situatie creerd. na ja genoeg over mij.. Nu jullie??
     
  2. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Hallo ik ben dus Femmy (Femke) 24 jaar en ik woon samen met Anton (ook 24) in Zoetermeer, hier werken we beide ook fulltime!. (ik doe administratie).
    Ik hou erg van reizen & fotografie en dat combineer ik dus ook graag, ik ga waarschijnlijk in maart nog een weekje weg met een vriendin!.
    Mijn vriend & ik willen beide graag een kindje en zitten eigenlijk nu pas in de 1e echte ronde dus we zijn benieuwd!. :D

    Groetjes Femmy
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik snap wel wat je bedoelt chantal, maar nu gaat denk ik iedereen hetzelfde schrijven als toen ze zich voorstelden?
     
  4. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ja zou kunnen.
     
  5. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb me eigenlijk nooit echt voorgesteld dus bij deze doe ik dat;
    Ik ben Mouschy, dat is mijn nickname, mijn echte naam is Esther. En ik ben 27 jaar, mijn man is 33, word volgende week 34. We zijn afgelopen maart getrouwd in Eilat, Israel. Onderwater in de Rode Zee tussen de dolfijnen. We zijn alle 2 duik - gek dus dit was DE manier om te trouwen. Helaas konden we het niet officieel maken, dus zijn we in Juni getrouwd in Nederland. :D
    Ik heb PCO dus het heeft even geduurt voordat ik zwanger was, ik heb ook Clomid geslikt. Ik heb daarvoor in het VU gelopen.
    Mijn beroep is kraamverzorgster, maar er is zeer weinig werk in op het ogenblik helaas. Dus ik ben nu aan het werk als oproep kracht in de kinderopvang.
    Ik heb 2 katten (een maine coon en een zwarte kat) en een hond (een friese stabij). En ik verzamel SNOOPY!!! :D Dus als iemand nog wat dubbel heeft, of je hebt iets wat je toch niet meer wil, mail me dan ;) Als je op mijn MSN site kijkt kan je foto's zien van de verzameling, van het trouwen en natuurlijk van Ukkie, die als het allemaal goed gaat in April komt! :D
     
  6. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Hallo

    Ik ben Roelien ik ben 24 mijn man is 25 we zijn 7 juli 2004 getrouwd voor dat ik mijn man leerde kennen had ik al een dochter zei was 6 maanden oud toen wij bij hem kwamen ze heeft wel mijn mans achternaam toen we in ondertrouw zijn gegaan in oktober 2004 is onze tweede dochter geboren en over vier weken verwachten wij onze derde kindje we hebben 3 honden twee jackrussells en bull terrier

    dat was het wel een beetje

    Liefs Roelien
     
  7. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Goh wat leuk zeg... Zo kom je toch wat meer van je mede forum mensen te weten.. Jos en ik wonen nu sinds 2 jaar samen en wij gaan volgende week trouwen alleen voor de papier rompslomp en dan volgend jaar def voor de familie
     
  8. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    ik ben annelies, bijna 22 jaar. in februari 2 jaar getrouwd. ik ben verpleegkundige, werk in de thuiszorg.
    we hebben een hond Senna( engelse springer spaniel) en we zijn in de vierde ronde bezig.
     

Deel Deze Pagina