Hele gênante vraag eigenlijk maar kun je gewoon ontlasting hebben als je eek ballonkatheter hebt? Ik durf niet want ik ben bang dat hij er uit valt zonder ontsluiting en dat ik dan weer een nieuwe moet laten zetten
Ja zeker, hier zat 't slangetje stevig vastfeplakt tegen m'n bovenbeen, dus hij viel ook echt niet zomaar in de wc ofzo. Hier werd hij rond 19u geplaatst, ik had 's nachts was gerommel, 6x naar de wc geweest, darmen goed leeg voor de bevalling dus Douchen met ballon kan ook gewoon!
Zo fijn dat dit soort vragen hier gesteld worden en de antwoorden die erop komen! Ik lees lekker mee en sla het op in mijn geheugen. Super voor straks (en ook al nu) om de ervaringen van anderen te gebruiken. Dit zijn namelijk typisch van die 'lastige' dingen. Moest ik opeens aan denken toen ik dit las . Succes met de bevalling!!
Nou, ontlasting gelukt ( zonder moeite/ persen) en de ballon kwam er uit bij het afvegen . Dat komt toch niet door het poepen of wel?
Ik had de hele middag al het gevoel dat hij er uit zou vallen. Hoop toch echt dat hij wel goed zat. Ze hebben het wel gecontroleerd met de echo want het plaatsen verliep niet helemaal vlekkeloos. Op de echo zat het goed, hoop dat het ook zo was
Ik ben thuis. Moest na het inbrengen van de ballon naar huis en morgenvroeg weer terug komen. Of de bevalling moet nu echt beginnen dan kan ik natuurlijk eerder gaan. Had het liefst ook nu meteen laten kijken. Verlies wel bloederig slijm nu
Bij mij kwam hij er ook uit met toiletbezoek, in het ziekenhuis destijds. Ik vroeg nog aan de arts assistent, kan dat door het drukken komen? Maar zij verzekerde mij er van: nee hij komt er echt pas uit als je die 3 cm ontsluiting hebt.
Toen ik de titel las dacht ik huh waarom niet? Ik heb ook gepoept met een ballon in. Spannend TS, hopelijk heb je ukkie snel in je armen.