Vertel je grootste blunders

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 26 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik ben gister flauw gevallen in de supermarkt. Vond ik opzich al gênant genoeg. Maar ik had een leuk jurkje aan met een mooi kanten stringetje en tijdens m'n val is m'n jurk op de een of andere manier omhoog geschoven. Lag er dus lekker bij :)

Ben sowieso echt een blunderkoningin. Meer mensen met gênante verhalen? :D

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Moest wel even lachen niet om het gebeuren maar meer hoe jij het omschreef! Wel enorm rot, door de warmte ofzo?

Ik had laatst mijn jurk in mijn legging hangen , en een aardige jonge puber attendeerde mij daar op, schaamde mij wel een beetje haha. Wat dan wel weer was dat de buurvrouw waar ik mee aan praten was er niks van zei, beetje jammer.

3. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Naar dat je flauw bent gevallen! Door de warmte?

Ik ben eerder een blunderboerin :$. Met mijn vriendinnen ben ik een paar jaar geleden op stap geweest in Amsterdam. Toen ik de trap opliep naar het perron, struikelde ik over de laatste tree. Ik lag echt languit, face down op het perron. Natuurlijk was het druk, dus iedereen kon mee genieten.

Sowieso ben ik vaak onbedoeld lomp en onhandig. Dingen laten vallen, altijd mijn tenen stoten tegen tafels, mensen onbewust afsnijden. Volgens mij ben ik behoorlijk uit balans ;)

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ah nu al blij met jullie reacties :D Ja denk de warmte en de overgang van bloedheet buiten en koud in de supermarkt. En drukke dag gehad, weinig gegeten/gedronken. Was echt nogal knullig, al die mensen om me heen.. Kon wel door de grond zakken.

Ook een keer met m'n dronken kop echt mega hard tegen een glazen wand aangelopen. Had t niet gezien. Heb 2 weken met een giga bult op m'n hoofd gelopen en een blauwig gezicht.

5. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    gênant kan ik me voorstellen :p maar ik vind het niet echt een blunder hoor! jij kan er toch niets aan doen dat je flauwvalt?

Ik heb een keer een tasje met een bonnetje van een pakje condooms laten liggen bij mijn schoonouders die nogal behouden zijn (geen seks voor het huwelijk) toen waren ze nog niet mijn schoonouders. mijn schoonmoeder moest natuurlijk even kijken wat er op dat bonnetje stond...

en ik heb mijn schoonvader (toen nog niet) een keer bijna een hartaanval bezorgd toen ik als grap op 1 april op facebook had gezet dat vriend en ik waren wezen shoppen voor babyspulletjes. die arme man :')

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jaaaaaaren geleden fietste ik met een vriendin naar huis. Ik keek natuurlijk niet uit en fietste tegen een paaltje op. Lag languit op het fietspad.

Wel een geluk dat het recht voor het ziekenhuis was. Kon gelijk foto's laten maken van m'n voet. Niet gebroken, wel zwaar gekneusd

Altijd al geweten dat fietsen niet goed voor je is ;)

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Er schiet mij net een hele erge te binnen. Ik was een jaar of 17 en werd betrapt door mijn vader toen ik seks had :O Er viel niks te zien want wij lagen onder de dekens en volgens mij had hij het niet helemaal door maar schaamde mij wel.

Een andere keer betrapte mijn zusje van toen 10 jaar ons, die ging beneden vertellen dat wij boven op elkaar sliepen... Heel fijn. En nee wij hadden geen slot op de deur en ja dat had gemoeten haha. Maar normaal kwam nooit iemand binnen want dat was een ongeschreven regel....

8. tuc

tuc Niet meer actief

Ach beter met een mooi kanten stringetje dan met een grote granny pantie met een vlek erin:p

9. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Dat lijkt op iets wat ik meegemaakt had. Wij hadden ook net seks gehad en lagen onder de dekens nog film te kijken. Dus er was niks te zien maar het was best duidelijk wat er gebeurd was, waarom zou je anders onder de dekens liggen overdag. Mijn vader kwam plots mijn kamer binnen en zei na een halve minuut stilte: Daphne, waar zijn de postzegels?? Genant :D

Daarnaast fietste ik een keer met mijn destijds beste vriendin met achter ons onze vriendjes. Ik had de fiets van mijn vader geleend, waar ineens tijdens het fietsen de rem keihard van blokkeerde (voorrem). Fietst + ik maakte een salto, fiets kwam op mijn hoofd terecht. Ik snapte er niks van maar vriendin schoot in de lach waarna ik ook. Vriendjes keken ons aan alsof ze water zagen branden :cool:

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Haha hier vroeg mijn vader om een schaar. Alsof ik die op mijn kamer zou hebben :p

11. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Ik ben jaren geleden een keer uitgeschoven op de trap, en natuurlijk liep toen net de jongen waar ik gek op was langs. Die zag mij dus volledig naar beneden donderen.

En dit jaar ben ik tijdens een examen hard gevallen. Mijn kladblaadje was van mijn tafel geschoven dus ik sta recht om het op te pakken en plof zo weer achteruit om te gaan zitten. Ik was alleen ff vergeten dat het klapstoeltjes waren en mijn stoel dus weer dichtgeklapt was. Ik knalde zo op de grond met een harde klap. En dat in een drukke aula met zo'n 100 man als getuige.

12. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik trok woensdag voor de grap smorgens mijn broek over m'n shirt tot onder m'n oksels (wijde broek). Vond m'n zoontje grappig. Verder niet echt meer aan gedacht toen ik naar buiten rende naar de auto van m'n man om nog iets te vragen toen ie wegreed.... Er stonden nog 4 buren buiten voordat ik besefte hoe mijn outfit zat

13. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dit had ik dus ook 4 jaar geleden... Ik was best heel erg zwanger dus had een heel charmante omaonderbroek aan :D ik was met de hele schoonfamilie uit eten en toen ging ik dus zomaar liggen. Belden ze een ambulance! Errrg genant. Iedereen kijken natuurlijk, het was onwijs druk. My gawd ik schaamde me dood!

Ook blunderig is dat ik altijd ga lachen wanneer mensen vallen. Gister nog een lief forumvriendinnetje uitgelachen toen ze languit op het strand viel. Gelukkig is ze zelf net zo verknipt haha :D

14. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    haha leuke verhalen! ben blij dat ik niet de enige blunder ben hier :')

mijn zusje en ik moesten een keer ergens heen en we leenden mijn vaders fiets, hij zei nog, niet stuk maken he? en ik dacht, ja hoor pap, hoe kunnen wij nou in vredesnaam je fiets stukmaken. op gegeven moment stonden we te wachten bij het stoplicht en mijn zusje (die achterop zat) was afgestapt. en ik zei, ik rij vast naar de overkant, daarna kun je er weer op. maar dat had ze niet goed gehoord, dus met dat ik de weg oversteek rent zij achter me aan en springt in volle vaart achterop de fiets. het wiel klapte dwars doormidden en ik lig op mijn bek midden op een druk kruispunt.

ik was met mijn vriend naar een gala en hij wedde dat hij harder achteruit kon rennen dan ik vooruit op mijn hakken. dus ik zet het op een lopen en blijf met mijn hak hangen in een put. plat op mijn gezicht. en daarnaast won mijn vriend ook nog eens :(

15. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

In een showroom tegen een muur aanhangen, was moe. En wat denk je, was het een nep muur en viel ik met muur en al de showroom door..

16. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha ja ik ben ook een keer met mijn hak in een putje blijven hangen. Midden op de boulevard. Tres chique :D

Ook heel erg was toen ik járen geleden naar school fietste met mijn vriendin. Zij links en ik rechts. Aan mijn kant was de stoep aan haar kant een modderslootje met een diepe grasrand. Ging allemaal prima tot er een andere vriendin bij kwam fietsen. Ze dook ineens tussen ons op. Ik schrok van haar plotselinge hoooiii! Dus ik dook op zij, kwam met mijn wiel tegen de stoep, viel toen tegen die vriendin aan, die vervolgens tegen mijn andere vriendin aan viel. Serieus ik zit te huilen van het lachen hier hahaha! Want toen dook mijn vriendin dus zo het fietspad af, hobbelde het grasheuveltje af en plonsde zo de sloot in. Ze ging kopje onder en kwam compleet in shock weer boven met een hoofd vol kroos. 2 seconden later kwam haar highschool crush langs gefiets en die begon keihard te lachen. Op dat moment begin ik ook te lachen en pieste ik mijn hele broek onder. Oh hahaha mijn man en kinderen vragen waarom ik zo hard lach dat de tranen over mijn wangen lopen.

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ooh ik zie het helemaal
    Voor me! Ik lig helemaal in een deuk!

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ooh deze is ook echt te leuk! Mijn man vraagt ook wat er in hemelsnaam zo grappig is! 😂

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Whahaha sorry. Dat zie ik helemaal voor me 😂 Er sprong geen kikkertje van d'r hoofd? 😁

20. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    haha oh wauw dat slaat echt alles :') ik moet er ook van lachen

Deel Deze Pagina