Vertel je grootste blunders

Discussion in 'De lounge' started by Boommm, Aug 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hahaha stoooop straks plas ik weer in mn broek 😂😂

2. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,239
    11,819
    113
    Toen ik jong was (jaar of 10) spelen met een vriendinnetje bij de sloot. Kwam een keffend hondje aan. Waar we beiden bang voor waren. Zij ging vlak bij de sloot liggen en ik was zo bang voor het hondje dat ik in paniek tegen haar aan rolde. En jawel, ze rolde in de sloot :0 Daarna durfde ze niet meer naar huis omdat ze van haar ouders niet bij de sloot mocht spelen. Mijn ouders hebben eerst maar even naar haar ouders gebeld :)

3. Vlinder84

Ik bedenk me net nog een giga blunder van mijn moeder 😂😂 een vriendin van haar was naar de VS geweest en vertelde over super grote eeuwenoude bomen daar. Ze liet foto's zien van de reis en wij verwachtten een foto met haar voor zo'n boom. Mijn moeder en ik zien een foto van een heul grote boom met een klein vaag figuurtje ervoor. Mijn moeder zet haar bril op het puntje van haar neus en vraagt 'ben jij dat Olga?' 'nee' zei Olga zuur, 'dat is een eekhoorn'. Echt je kon ons wegdragen 😂

4. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Schiet me wel een andere blunder binnen van vorige week.
    We gingen onverwachts op vakantie. Mijn man kon toch een week vrij krijgen (hoorde ik op maandag) dus na een hele middag zoeken een bungalow kunnen boeken hier redelijk in de buurt.
    Zat vlakbij ons huisje een trampoline
    Ik heb vroeger veel geturnd en ben een hoop dingen nog niet verleerd.

Ik was druk aan het springen en draaien en voel het zo lopen:x
    28 jaar en incontinent. Sta je daar hoor met een zeiknatte broek met allemaal mensen er omheen.

De oudste bood gelijk aan om even mee te lopen naar het huisje, want 'geeft niet mam. Kan gebeuren. Ik plas ook weleens in m'n bed. '
    Op zich heel lief natuurlijk. Tot hij voor me uit liep en er mensen midden op het pad stonden te praten. Hij vroeg of hij er even langs mocht en melde dat mama in haar broek geplast had op de trampoline.

5. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    och ja.. die goeie ouwe kindertijd..
    ik heb een keer de juf gekust omdat ik haar vergistte met mijn moeder.

ook ben ik een keer vergeten mijn pyjama uit te doen voor ik me aankleedde. en we hadden gym die dag..

6. Vlinder84

Aaah dat is erg! Ik heb dat ook hoor, komt omdat onze kinderen onder bekkenbodem verziekt hebben 😂

7. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Mijn ouders hebben ook een trampoline dus ben wel wat gewend haha.
    Dit was de eerste keer😂

Die mensen mosten lachen, maar later kwam ik ze tegen en boden ze hun excuses aan. Ze moesten zo lachen om het gezicht van mijn zoon.
    Hij werd ook serieus boos. Het was heus niet grappig, het was juist zielig voor mama.

Maar goed, de bedoeling was goed van m 😉

8. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

May 12, 2015
    1,811
    1,004
    113
    Zoiets heb ik ook een keer gehad, toen ik net met mijn man had op een verjaardag. Kwam ik leuk naast iemand staan en omhelsde hem. Bleek iemand anders te zijn :'D Supergenant!

En ik mocht een keer toen we ergens buiten aan het spelen waren bij iemand naar de wc, zij hadden van die prachtige grote glazen deuren... Waar ik dus in volle vaart tegenaan ben gerend. :') Blij dat het glas heel is gebleven.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oh de sloot verhalen brengen hier ook nog een blunder naar boven.

Na een avond stappen fietsten we dronken naar huis, langs een sloot. Ik slingerde en fietste zo het water in. Hilarisch natuurlijk, iedereen lachen. Eenmaal uitgelachen sta ik op en klim met veel moeite uit de sloot. Sta ik aan de verkeerde kant:)

10. Loreley

Loreley Actief lid

Nov 5, 2013
    423
    2
    18
    😂😂
    Ik ben wel eens naar de winkel gegaan en in de weerspiegeling van de winkels erachter gekomen dat ik mijn haar nog niet had gedaan. Bos woeste geklitte krullen die rechtop staan... :D

En ik ben járen geleden op een festival van de warmte misselijk geworden, al kotsend in mijn handen moest ik me een weg naar buiten banen. Dat was behoorlijk gênant :)

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hahahaha dat is echt mega zuur.. En toen? 😂😂

12. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    haha heerlijk dit allemaal te lezen!! ben op mn werk en moet nog 2 uur maar kom er door jullie wel doorheen hahaha

die glazen deur ken ik, alleen ging ik er wel doorheen helaas.

13. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    2,838
    71
    48
    Jaren geleden moest ik invallen in een andere kapsalon en heb ik Armin van Buuren geknipt, kende zijn naam wel, maar had totaal geen idee hoe hij eruit zag. Dus ik vroeg of hij nog wat leuks in de planning had, toen vertelde hij dat hij naar New York ging om 'wat' plaatjes te draaien. Ik heb toen best wel wat 'domme' vragen gesteld voor iemand die zo bekend is. Bijvoorbeeld de vraag: ' of ik ruzie thuis zou krijgen als ik zijn handtekening niet had gevraagd ' is 11 jaar geleden nu, maar toen ik zijn naam vroeg om af te rekenen en hij zei ' A van Buuren, schaamde ik me kapot en durfde ik niets meer te zeggen. De meiden in de keuken lagen gevouwen. Hij kwam er wel vaker.....

14. Femke86

Femke86 Bekend lid

Feb 15, 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was in Amsterdam op het station (volgens mij was het Amsterdam) en we moesten met de roltrap naar boven.
    Ik zag dat één roltrap stilstond en de andere ging naar boven.
    Omdat ik dacht sneller via de stilstaande roltrap naar boven te kunnen, rende ik via die trap naar boven.
    Echt pas veel later, toen ik van heel veel mensen opmerkingen had gehad en zelf buiten adem was ("waarom ben ik nu nog niet boven!?"), had ik door dat de trap ondertussen aan was gegaan...naar beneden welteverstaan. 😬
    En ik maar rennen...achteraf kan ik er om lachen, maar op dat moment 😅
    En dan moet je nog boven zien te komen met je rooie kop!

Ik heb ook weleens gehad dat ik de wc was vergeten op slot te doen, op de middelbare school 😆 daar kwam ik achter toen iemand dacht dat de wc nog vrij was.
    Maar ik ben niet de enige want ik heb ook weleens een wc open getrokken waar al iemand op zat 😌

15. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,568
    455
    83
    Oh hahahahaha, mijn man maar vragen wat er aan de hand is. Geweldig die blunders met muren en sloten.

Ik was een jaar of 17 en met mijn ouders op vakantie naar Spanje. We gingen een eindje lopen door het dorp en liepen langs een voetbalveld waar net een aantal heeeeeele leuke jongens van mijn leeftijd aan het voetballen waren. Zag ik toch die lantaarnpaal over het hoofd...

16. Vlinder84

Oh hahaha gewéldig!
    😂😂

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Ja vandaag nog.

Afspraak voor een informatie bijeenkomst vanuit het uwv. Wel netjes het adres ingevoerd wat in de mail stond en helemaal niet gerealiseerd dat het helemaal niet bij het uwv was. 15 minuten voor aanvang sta ik dus midden in de grote stad, met de auto en ik schijt 7 kleuren omdat ik echt nooit in de grote stad rij (met reden dus)
    Vanwege verbouwingen was zelfs google maps van slag en had ik dus echt geen idee hoe ik daar moest komen. Uiteindelijk maar naar huis gegaan en een mail gestuurd dat ik vanwege onvoorziene omstandigheden het niet heb gehaald....
    Pfffff... wat schaamde ik me. Als ik me beter had voorbereid had ik geweten dat ik bij het gemeentehuis had moeten zijn. Waar je bijna niet met de auto kan komen....

18. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Toen ik 16 was had ik net een redelijk serieuze verkering. Mijn vriend stelde een dubbel date voor met zijn beste vriend en diens vriendin. Ik had al veel verhalen over hem gehoord, onder andere dat de beste vrienden sprekend op elkaar leken, ze konden zo broers zijn. maar ik had ze nog nooit ontmoet.

We gingen naar de bioscoop, naar de film "Liar Liar" met Jim Carrey. Voor wie hem niet kent, het gaat over een vader/advocaat die plots niet meer in staat is tot liegen, en daardoor loopt alles in de soep. Hilarische film.
    Halverwege was het pauze en ging die vriend met zijn vriendin wat drinken halen.

Terwijl zij weg waren vroeg mijn vriendje vol enthousiasme wat ik van zijn beste vriend vond en vroeg vol trots: "We lijken écht op elkaar hè?!"
    Ik kon onder invloed van de film blijkbaar niet meer liegen en zei prompt zonder na te denken: "klopt, jullie lijken erg veel op elkaar, hij is alleen wel knapper dan jij"
    Waarna ik mijn handen voor mijn mond sloeg en vuurrood kleurde :) :D

19. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    1,841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Nahw dat vind ik sneu! Ik schijt ook altijd bagger als ik ergens in een centrum of drukke onoverzichtelijke plek moet rijden. Het went wel, maar het is gewoon kut. Dus ik vind het geen blunder!

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

In de showroom van een autogarage heb ik een keer een meters breed bord omver gelopen. Ik liep er tegen aan omdat ik niet aan het opletten was, valt dat ding zo om. Het was van een hard materiaal, kunstof ofzo, en dat maakte dus een hele erge klap midden in zo'n grote showroom 😅.

Snel even de AH in willen met pumps met gladde zolen, ik was nog niet eens door die hekjes en ik lag al onderuit. Vervolgens natuurlijk gelijk opgestaan en doorgelopen alsof er niks aan de hand was. Alsof die mensen die het hadden gezien dat zouden geloven.

Toen ik veel jonger was (basisschoolleeftijd) een gemiste oproep zien op de telefoon van een nummer dat volgens mij van een vriendinnetje van mij was. Ik terugbellen, krijg ik de leraar van de school van mijn broertje aan de telefoon..

Mijn vriend kan het trouwens nog veel beter. We kenden elkaar net een maand of 3. Hij mocht bij mij slapen (ook nog jong) en wij gingen die avond uit. Hij op de fiets van mijn vader. Hij had echt veel te veel gedronken. Is zo erg onderuit gegaan met de fiets dat hij de ene helft van zijn gezicht grotendeels open had liggen en de fiets was heel erg kapot en beschadigd. Vervolgens bij mij thuis gaat hij op de bank zitten waar mijn laptop nog lag, die viel door hem en was stuk en hij had mooie glazen vazen van mijn moeder stuk gemaakt omdat hij viel bij de bank. Wat schaamde ik me 😱 gelukkig is het daarna nooit meer zo erg geweest anders hadden we echt geen toekomst gehad 😂

Share This Page