wij hebben op dit moment een bad waar Wesley geregeld in ligt (letterlijk). Nu gaan we in juni verhuizen naar een huis zonder bad, maar wel met een redelijke ruime badkamer met douchecabine. Nu zat ik te denken aan een Bibabad. Staat bij tot 7 jaar, maar kan dat ook? We hopen er toch (als het ooit nog lukt ) een 2e bij te krijgen dus het is niet voor een korte periode. Heb geen idee hoe ik mij dat ongeveer moet voorstellen als een 3 jarige daar inzit. Hebben ze dan nog een beetje de ruimte om te spelen? En is het ook echt zo makkelijk als dat ze adverteren?
Bij ons zitten ze samen in het bibabad haha. Dan is het wel wat krap, maar voor die tijd speelde ze er alleen in en vond dit heerlijk! Nu is ze ook geen gewoon ligbad gewend dus in vergelijking daarmee is het natuurlijk wat kleiner. Maar is eigenlijk een vergrote douchecabine (wat betreft maat) en kan flink wat water in. Is hier in die 4 jaar dat we hem hebben een zeer goede aankoop geweest
Wij hebben een bibabad, die met de kikkertjesrand. Onze dochter is 2.5 en vrij lang en dat gaat nog goed. Ze vindt het super in dit bad. Hier zijn wij ook geen bad gewend, maar wij zijn super blij met dit bad. Hij is makkelijk schoon te maken en te houden. Onze dochter geniet er echt van!
Mijn zoontje is 2,5 en zit nog regelmatig in het babybadje te spetteren. Gaat prima. Languit met de voeten over de rand en dan ook nog een heel scala aan badspeeltjes die erbij moeten. En het is een wilde in bad. Dat het nog altijd goed gaat... Maar goed, hij weet niet beter.
ik heb ook een biba bad een verstelbaren van 150,- en geloof me hij is supper fijn wil hem niet meer kwijt... me zoontje gaat er al in vanaf ze 6e maand eigelijk, ze andere badje werd hem te klein en hij spatte altijd vrolijk rond... en het is heel handig ook voor kleine badkamers.. (zoals bij mij) makkelijk optebergen en makkelijk schoontehouden. en versteldbaar altijd handig voor aantal kids of grote van je kids.. Ik raar het aan maar koop hem op de site van biba bad zelf meestal krijg je er ook nog wat leuks bij.. Wij hadden een driewiller fiets gekregen waar die nu ook op rijdt.... van 1 tot 10 geef ik een dikke 10 voor dit badje.... niet meer weg te denken ben er erg blij mee en me zoontje ook...
Ik word helemaal enthousiast van jullie reacties! Mijn zoon en dochter zitten nu soms samen(!) in het babybadje gepropt. Ze vinden het leuk en gezellig zo saampies, maar ik weet zeker dat dit bad vele malen leuker voor ze is! Ik ga het morgen ff aan manlief laten zien...
op deze site had ik hem trouwens gekocht.. BIBABAD Babybadje & KIDDY GUARD AVANT Traphekje | Voor 18:00 uur besteld = MORGEN in huis! nu kan je veel meer kadeaus kiezen trouwens... ik kon alleen een driewiller krijgen of gratis verzending... die op de foto van mij is 80x80 tot 100x100 cm 159,- maar je heb ze ook wat kleiner en goedkoper...
Wij gaan er ook eentje aanschaffen. Wel een nieuwe. Zat eerst nog te denken aan 2ehands, maar ga toch voor een nieuwe. Zeker omdat het nog een paar jaar mee moet
ja idd ik had toen ook eerst voor de zekerheid op marktplaats gekeken maar paar 10tjes extra heb je een nieuwe plus je weet zeker dat het goed schoon is want je weet maar nooit met 2e hands... ik wens je heel veel plezier er mee...