Vertel je wel/niet dat je bezig bent om zwanger te worden????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammie in spe, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik vertel het niet... Ik zou het persoonlijk ook erg vervelend vinden als je constant die vraag zou krijgen... enne is het al gelukt? Ik vind daarom het forum ook zo'n uitkomst.. kun je toch gezellig praten over het zwanger worden/raken en je vragen stellen.. maar voor de rest houden wij het geheim! Mijn moeder weet bijv. wel dat ik met de pil ben gestopt, maar denk dat ik gewoon even dat ding niet wil stikken.. ze zei ook pas tegen me als het nou zo vervelend is: dan ga je toch gewoon weer aan de pil.. jeh, right mam.. hihi!!
    Ik kan me zo voorstellen dat als het allemaal niet zo makkelijk gaat en je al een poos bezig bent.. het misschien wel anders word.. maar voorlopig houden wij onze mond!!

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik vertel het ook aan niemand, als ik er over wil praten doe ik dat hier wel:)
    Ik heb gewoon geen zin in al die vragen.

3. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    En ik ben weer zoiemand die dr hart op dr tong heeft, dus hier weet zo`n beetje bijna iedereen het!! Maar moet zeggen dat er nauwelijks naar gevragen wordt! En als dit dan een keer gebeurt zeg ik; Goei werk heeft tijd nodig!!
    Ach, ieder zn eigen toch??

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wij hebben het wel tegen iedereen verteld, zijn dan ook al ruim 3 jaar bezig en nog steeds niet zwanger. Kan dat dan ook niet voor me houden....
    Wist het van mijn beste vriendin ook, heb alles van dichtbij meegemaakt en vond dat heel mooi. zie dus ook geen reden om het te verzwijgen...

5. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij ons weten alleen de mensen het die dicht bij ons staan! We zijn 13 rondes bezig en geloof me dat is heel moeilijk juist als de wens groot is. Lopen ook in het ziekenhuis, dus toch wel fijn om er met iemand over te praten dat lucht erg op bij mij! Maar iedereen voelt dat anders. Liefs

6. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

Goede vrienden van ons weten het wel dat we ermee bezig zijn. Verder weten mijn schoonouders dat we er klaar voor zijn maar hebben wel het vermoeden dat we ermee bezig zijn. Verder krijgt iedereen het wel te horen als ik daadwerkelijk zwanger ben.

Toen ik trouwens eierstokontsteking had en naar de gyneacoloog moest vroeg iedereen wel meteen of ik zwanger was en dat vond ik wel heel vervelend...je wilt het graag en als je het dan niet bent moeten ze het ook niet gaan vragen.

Deel Deze Pagina