Vertel jij je man altijd dat je hebt getest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Firstbaby, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik teste elke cycles opnieuw en vertelde haast nooit dat ik teste. als er een nieuwe envelop is de bus viel zei ik dat dit ovulatietesten waren en verzweeg de zwangerschapteste haha want ja die had ik nog liggen. we waren bijde zo down van de miskraam die ik had gehad dat ik hem niet onnodig wilde lastigvallen met mijn test verslaving ik was echt verslaaf wilde zo graag weer zwanger zijn en teste wel 3 dg voor nod tot ik ongie werd. in december had ik zoveel gefeest (gedronken) dat ik die maand niet aan zwanger worden dacht en zelfs geen ovulatieteste heb gebruikt (was echt petje af voor mijn) toen bleef mijn menstruatie maar uit en dacht echt dat de alcohol en veel feeste een zwangerschap in de weg stond maar niks was minder waar en ik moest van me vriend teste, na z'n 10 teste wist ik het zeker ik was zwanger.

ik begrijp je verslaving dus helemaal en het heeft me veel geld gekost, om hier over elke keer je vriend in te lichten dat je een negatief test had is voor niemand goed toch

2. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Ik vertel het eigenlijk ook altidj als ik getest heb. Ga het vaak wel alleen doen, maar als ie dan nega is krijgt ie dat wel gewoon te horen!

Test liever alleen omdat ik dan al zenuwachtig genoeg ben, en mijn man gaat zelfs een nega test vanuit alle mogelijke hoeken bekijken of ie niet echt wat ziet (en dat doe ik eerst liever zelf :p )

3. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Wij testen ook altijd samen (niet dat hij er met zijn neus bovenop zit hihi) en ook mijn vriend heeft er ook wel eens om "gesmeekt" om te testen :)

1 keer heb ik het niet verteld en dat was omdat we 's avonds gezellig samen uit eten gingen en het was twee dagen voor NOD en het leek mij zo leuk om tijdens het etentje hem te kunnen vertellen dat ik een positieve test had. Helaas......

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb nog maar 1 keer getest, en daar was mijn man gewoon bij.
    Vind dat ook logisch eigenlijk.
    Maar ja, dat zeg ik nu, ik zit pas in ronde 2. ;)

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik vertelde het altijd...
    De laatste keer heb ik zelfs,voor de 1e keer in 2 jaar,getest terwijl hij thuis was.

Net of ik het wist ;)

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik zou het gewoon vertellen maar test bijna nooit
    heb 1 keer getest toen was ik zwanger en 1 keer getest toen ik behoorlijk overtijd was

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    als ik test test ik alleen , maar puur omdat ik echt alleen moet testen als hij er bij is wordt ik zo zenuwachtig maar dat weet hij ook , hij vraagt altijd om de 20 sec " en staat er al wat ?" ppfff nee hoor lekker ik doe alleen testen dat is een stuk relaxter , wat ik soms ook wel doe is testen als ik ga douchen dan weet hij het niet maar dan laat ik gelijk de uitslag zien (niet dat ik vaak test hoor !) de uitslag laat ik altijd wel weten trouwens ....

L.sybje

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Als ik weer eens getest heb, laat ik hem altijd liggen zodat hij hem kan zien. En tot nu toe is hij altijd negatief geweest, en dan gooit hij hem na het zien weg.

9. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik heb nog niet getest, maar als ik het ga doen, dan wil ik liever dat hy ook thuis is (misschien veranderd dat als je langer bezig bent?).
    Ik zou het in ieder geval wel altyd vertellen!

10. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik heb nog niet hoeven testen, maar had er wel al een paar hier besteld.
    Die kwamen vandaag met de post en mijn vriend was nu al helemaal in een "jippie" bui.
    Dus als het zover is dat ik moet testen weet ik zeker dat hij erbij wil zijn.
    Verder is hij er wel nuchter onder hoor terwijl ik de hele dag aan een kindje loop te denken :D

11. Niet meer actief

ik heb er al heel wat testen doorheen gejaagd! maare ik vertel het nie altijd! want hij vindt dat te duur als ik iedere keer iets voor me nod test..dus jah hahaa en soms kan ik gewoon nie wachten!

xxx san

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik test alleen samen. Ik heb in mijn hele leven nog maar drie testen gebruikt en alle drie waren deze positief. Ben ook drie keer zwanger geweest en heb nu twee kinderen en een vlindertje.

13. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    Ik kan mn mond nooit houden als ik heb getest :)
    als ik me niet in kan houden en spontaan een test doe s'ochtends omdat ik nieuwsgierig ben, dan vertel ik dat ook gewoon s'avonds, mn vriend moet er alleen maar om lachen dat ik niet kan wachten!

14. Ireen79

Ireen79 Actief lid

4 jun 2007
    109
    0
    0
    Oei, doet ze er echt zoveel achter elkaar? Dat lijkt me idd niet erg gezond! Volgens mij ben je dan echt teveel bezig met het zwanger worden.

Je hoort juist zo vaak dat het uiteindelijk vaak raak is op een moment dat iemand er net even niet zo mee bezig is ;) Zie het verhaal van lovewinnie! Bij mijzelf was het ook raak in een maand waarin ik even totaal niet bezig was met het zwanger worden omdat ik andere dingen aan mijn hoofd had.

15. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    idd :D

16. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Als we testen doen we dat altijd samen.
    Ik zou het niet leuk vinden dat ik het al weet en dat ik het later moet vertellen tegen mijn vriend.
    Het lijkt me ook gewoon een heel leuk moment als je samen zit te wachten op je test en dat ie dan positief aangeeft, ik zou dat niet willen missen.

Groetjes Taby.

Deel Deze Pagina