vanmorgen niet veel gedaan en vanmiddag gewerkt, nety de badkamer een grote beurt gegeven en nu lekker op mn nieuwe bank achter de laptop. morgen naar mn schoonouders op de camping. maandag en dinsdag werken en dan een weekje vrij. ben dr echt aan toe. liefs doris
Vanmorgen de kleine naar mijn ouders gebracht. Hij ging met opa fietsen terwijl ik met mijn moeder, zus en haar schoonmoeder trouwjurken ben wezen passen met haar. Toen Kenji weer opgehaald en boodschappen gedaan. Huisje schoongemaakt, wasjes gedraaid en weggevouwen\gestreken. Lekkere cake en brownies gemaakt voor morgen want dan krijgen we vrienden op visite en die blijven mee eten... Nu lekker op het bankie met een colaatje en mijn laptop
Over een uurtje ongeveer word dochterlief op gehaald om een dagje op pad te gaan met opa en oma, Wij gaan vanmiddag bakkie doen bij zwager en schoonzus. en verder lekker genieten van met zn tweeen. Daarna vanaaf natuurlijk weer dochter opvangen.
@muis, misschien spot ik je nog wel! Kan ik je ergens aan herkennen? Kom ik hoi zeggen Edit: je hebt een foto op je profiel staan zag ik net.
Ik ga vandaag naar mijn vriendin om bij te kletsen. Zij zit nu midden in levensverlengende chemo en heeft een zoontje die 3 weken ouder is als mijn dochter en een dochter die 2 maanden ouder is dan mijn zoon. Kids spelen, ouders beppen!
Gisteren zijn we met onze kleine man naar de kinderboerderij & speeltuin geweest, was echt genieten!!! Vandaag zitten we nog een beetje in dubio: of naar dierenpark amersfoort (abbo) of naar Lekbrug Vianen, lekker chillen in het gras / zand bij het water, ook wel fijn voor de honden... Weet niet zo goed wat wijsheid is met dit weer... Maar goed, ik heb nog een uurtje de tijd voor mn getwijfel, daarna is t manneke wakker en gaan we op pad, hihi!
Ja, dat doen we waarschijnlijk ook, maar aan de andere kant is deze dag waarschijnlijk de enige dag van de week dat de temperaturen nog aangenaam genoeg zijn voor de dierentuin... Daarna is het te warm en gaan we zowiezo vaak het water opzoeken... Ow, ben ook zo'n miep soms...
Ik ga he-le-maal niks doen vandaag! Heb koppijn en we hebben het de hele week al zo gruwelijk druk gehad, dus even lekker niets!
Ik zit te wachten tot man en kind klaar zijn met hun gezamenlijke dutje, en dan gaan we lekker naar dierentuin!
Even de troep opruimen wat we gisteren en vanochtend gemaakt hebben. En dan gamen! Telefoons uit en gamen! Geen zin in de buitenwereld!
Huis opruimen, wassen, poetsen, wandelen met dochter en hond. Vriend is aan het verbouwen in ons nieuwe huis
Wij gaan vanmiddag midgetgolfen en daarna lekker BBQ-en. Morgen lekker stuk fietsen en misschien 's middags het grote bad opzetten <3
en heb je me gezien? lees net pas je berichtje wij waren er van kwart over 2 tot 5......... ik was met een duobuggy die VOL met apen zat hahaha
Gisteren cocktails gedronken en naar de film magic mike geweest. Vandaag lekker gewandeld en een ijsje gegeten tussendoor beetje huishouden gedaan. Morgen heb ik een poetsdag!
ik heb vandaag mijn telefoon opgehaald die ik bij mijn broer had laten liggen, hondje uit gelaten en ik heb getraind. Voor de rest heerlijk in de zon gezeten. Morgen moet ik poetsen... (vervelend vooruitzicht hahahaha) en boodschappen doen