Vertel ons hier wat je gedaan hebt, of je plannen!

Discussie in 'De lounge' gestart door BeingMommy, 21 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Dat klinkt fijn zeg :)

Ik heb vanmorgen een paar boodschappen gedaan met de kinderen en vanmiddag zijn we even bij het speeltuintje op de hoek geweest. Verder alleen maar lamlendig gedaan. O nee, ik heb nog wel twee wasjes gedaan en gehangen en gevouwen :cool:
    Morgen weer zo'n dag. Ga dan denk ik even met ze naar het park ofzo.

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Vanochtend mijn nieuwe twingotje opgehaald samen met vriend, vader en zoon!
    Daarna stukkie gereden + radio gekocht, kunnen we ook nog naar muziek luisteren....
    Nu lekker in de tuin en straks wat eten..... Morgen lekker zwemmen :D

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hey, wat gaaf! Welke kleur?

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Vanmorgen er vroeg uit gegaan om de tegels voor de badkamer naar boven te slepen, daarna in de tuin gedouched. Vervolgens kids ingepakt en in de auto gezet, daarna heeft mijn man mij naar het ziekenhuis gereden waar ik geopereerd ben (afsluiten van spataders in mijn buik) om 12uur kon ie mij weer ophalen en ben ik lekker in de tuin gaan liggen.

dit is mijn uitzicht:
    Bekijk bijlage 262100

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Vandaag vrij weinig gedaan, de oudste is met een vriendje naar Blijdorp, de jongste heeft in zijn badje gespeelt in de tuin en mijn man was in de tuin bezig dus ik heb lekker liggen bakken, heb geen hol gedaan in huis maar daar lig ik niet wakker van, dat loopt toch niet weg ( helaas ) :D

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Jeetje, dat is een heftig dagje! Hoe voel je je?

7. Vandaag alleen een beetje gewerkt, straks gaat m'n vriend de mooiste salontafel ever ophalen ♥ Ik ben zo ontzettend verliefd op dat ding! Als hij weer terug is moeten we 'm naar de opslag slepen, wat 2 verdiepingen omhoog en daarna weer 2 verdiepingen naar beneden betekent, maar ik heb het er voor over.. Kan niet wachten tot ie in ons nieuwe huisje staat! :D

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Mijn man is smaandags altijd vrij omdat hij zaterdags werkt.
    Vanmorgen hebben we de tuin een beetje mooi gemaakt.
    Vanmiddag zijn we bij mijn zus geweest die heeft vakantie.
    Onze dochter heeft gezellig met haar nichtjes in het zwembadje gezeten.
    Dadelijk lekker frietjes eten, en vanavond lekker buiten zitten.

9. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ben vandaag met de kindjes naar de Torteltuin geweest in Utrecht. Kindjes heerlijk gespeeld en ik in het zonnetje, goed te doen :).

10. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    *box* nee dat boeit mij ook echt niet hoor, morgen weer een dag. Of overmorgen.

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Dadelijk Fiene de fles geven, Eef aankleden en dan ga ik beautevil ophalen om naar de prenatal te gaan, heb zomertrappelzak nodig en een uitdruiprekje en iets leuks voor mijn nieuwe buurjongetje.. Wij waren met z'n drietjes op een rij zwanger, Fiene is nu 4 mnd, buurjongetje T.ijn bijna 3 maand en het buurjongetje T.ies aan de andere kant is nu bijna 3 weekjes :)

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha dames,

Vandaag naar Scheveningen en vanavond naar Wicked. We hebben er zin in!! Lekker samen de laatste dag van de vakantie vieren, van mn vriend dan. Hij moet maandag weer gaan werken en ik heb nog 2 weken vakantie! Lang leve het onderwijs....

Grts jufaman81

13. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ons meisje heeft net lekker in het zwembadje gezeten, en ik lekker even met de ipad buiten gezeten.
    Nu zit ze even op de bank tv te kijken, even lekker rusten.
    Straks richting mijn schoonouders, daar gaan we eten en die hebben ook even het zwembadje opgezet kan ze daar ook nog even in.

Maar als het goed is komt er vanavond slecht weer aan?

14. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Vanochtend mishandeld door de fysio :) Daarna lekker naar het zwembad gegaan met de mannen. Kleine heeft heerlijk buiten rond gelopen en veel in het water gezeten :D Nu helemaal ingestort in bed. Vanmiddag even langs mn werk. Kind neemt afscheid van de bso, gaat naar middelbare school en vroeg of ik ook wilde komen (heb haar 4,5 jaar gehad). Verder lekker rustig aan met deze warmte!

15. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Vanochtend kwaamcadeautje gekocht voor vriendin.
    Nu even loungen terwijl de jongste slaapt en oudste tv kijkt.
    Straks naar strandje/meertje met vriendin en dan met zijn allen bij hun eten!

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Vanmorgen lekker gdouchd met de kleine, daarna lekker boodschapjes gedaan. Ff nog op een bankie gezeten maar dat was nou niet echt uit te houden. Nu binnen op de bank. Zo denk ik nog even buiten ploffen.

17. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gisteren zijn we getrouwd :D .. Met echt super heerlijk weer en geweldige mensen om ons heen. Echt een top dag!! Kregen van iedereen complimenten dat het zon geweldige dag was dus altijd fijn! Vandaag dingen opgeruimd en de trouwauto weer terug gebracht.. Net lekker wezen bbquen en dit weekend een mooie huwelijksreis boeken!

18. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Shantii gefeliciteerd met jullie huwelijk! Heerlijk om te kunnen trouwen met zulk weer:) Wij hadden ook dat geluk op onze trouwdag.
    Vandaag niet heel veel bijzonders gedaan... we wilden picknicken na mijn mans werk, maar helaas sloeg het weer om vlak voor hij thuis kwam...

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Geweldig! :D Gefeliciteerd! :) Waar gaan jullie heen op huwelijksreis?

20. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Wat een heerlijke berichten dames.
    Shantii nog gefeliciteerd!

Morgen nog een dagje mooi weer. Aldus Piet Paulusma (die vertrouw ik voor geen meter meer)

Deel Deze Pagina