1.Ik heb mijn zoontje net in bed gedaan, en meteen zijn 300 kilo speelgoed opgeruimd, gestofzuigd en de wasmachine aangezet. 2.Mijn dochtertje 'zit' nu op schoot met haar tandeloze bekkie op mijn arm te sabbelen. 3.Alledrie de katten zijn lekker buiten, dus voorlopig even geen plukken kattenhaar op de vloer. 4.Als mijn zoontje straks wakker is, wandelen we naar de kinderboerderij. 5.Ik heb trek in koffie dus dat ga ik zetten.
Zit eindelijk aan eerste bakje koffie Lekker Dissection in de cd-speler Vannacht 4 uur geslapen.... Met dank aan mevrouw Leentje Ik hou van onze kat Kleine Poesje Moet straks was ophangen enzo. Bah.
1. Ben een beetje lui vandaag 2. Heb net 4 snack a jacks bbq op mmmm lekker 3. Ik moet nog strijken :x 4. Vanmiddag sollicitatiegesprek! Spannend. 5. Vanavond gaat mijn dochter een weekendje weg met de sportvereniging, ben benieuwd hoe ze het heeft...
1. ik ga straks een patatje eten op kantoor met mijn collega's 2. ik heb een tijdelijke kroon en krijg over 2 weken een echte 3. ik heb gisteren alle meubels in mijn huis versjouwd en heb nu spierpijn 4. ik moet nog tot 5 uur werken maar zit stiekem te internetten 5. ik heb kantjes aan mijn beha en dat jeukt
1. heb nu ff lekker rust van zoonlief ligt in bed 2. ff heerlijk aan het internetten met een bakkie thee 3. vanmiddag krijgen we visite, gezellig! 4. hoef vandaag lekker niks te doen in huis, want heb alles al gedaan 5. en het is voor mij al lekker weekend