Hadden zaterdagavond de nieuwe James Bond film gezien Die nacht droomde ik dat ik samen met mijn leidinggevende in die film speelde. We waren ook een soort van James Bond
Haha lig echt helemaal in de zeik over een paar droomverhalen . Helemaal hilarisch! Heb vannacht gedroomd dat een kameraad een ongeluk had gehad (overleden) toen zag zijn vriendin het niet meer zitten, heeft er zelf een eind aan gemaakt, en toen was mijn man er plots ook niet meer, werd echt huilend wakker. :S Kan er nu wel om lachen, maar om uit die droom te komen is echt vervelend, bahh! gelukkig droom ik dat soort dingen niet vaak ofzo.. Laatst gedroomd dat ik was bevallen van een zoontje, op een tuinstoel ergens op vakantie geloof ik buiten in een mooie tuin. Maar, wilde even wat doen, dus heb ik hem maar even in z'n placenta laten zitten, en op de tuinstoel gelegd. Wist heeel goed dat dat niet kon en niet normaal was, maar toch doe je het , haha echt stom.
Vanochtend zat ik in een soort Godzilla film. Overal oerdieren en mensen in paniek. Samen met nicht vluchtten we een doodlopend tunnel in maar daar werd het steeds drukker. Ik dacht straks worden we gepletterd door de menigte. Wij dus snel naar buiten waar een reusachtige slang op ons af kwam. Toen werd ik wakker door gehuil van dochter. Ik probeerde toch verder te slapen want ik was zo benieuwd naar afloop haha. Vast door de dinosaurusencyclopedie vanmijn zoon
Een variatie op The walking dead. Ik was onderdeel van de groep, en er was gebleken dat reeds overleden walker-kindjes na een bepaalde tijd weer tot leven kwamen. En nu was het natuurlijk belangrijk om die kindjes tussen de walkers weg te halen voordat de walkers ze weer te pakken kregen.