Hallo, Mijn dochtertje heeft een konijnenknuffel als lievelingsknuffel. Een fijne knuffel maar het beest verliest haren... Op zich geen ramp maar van zodra de knuffel in aanraking komt met haar tutjes, die in bed liggen, plakken deze haren erop. Best lastig want dan neemt ze een tut in haar mond en zitten er haren in haar mond. Plus ze geeft nu zelf ook aan dat dat niet fijn is... Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen... hoe krijg ik dat konijn ruifvrij? Ik heb het al een aantal keer gewassen, met zo een plakroller erover gegaan, zelf wat zitten haren uittrekken en nu vandaag voor de eerste keer eens in de droogkast... helaas ook zonder resultaat... Heeft iemand een gouden tip? we zouden jullie heel dankbaar zijn! Annelke
Ik ben bang dat er pas een einde aan komt wanneer het konijn al zijn haren verloren is. Misschien toch samen zoeken naar een knuffel voor mee te slaprn en het lievelings konijn er bij in bed.
Misschien dat je de speentjes ergens in kan doen en dat ze een nieuwe kan pakken als ze haren erop heeft? Zo'n opbergzak die je aan een bedrand kunt hangen bijvoorbeeld.