Nou ik dus niet,ten eerste zou ik mijn gezin niet kunnen missen het idee alleen al.ALs ik vrijgezel zou zijn geweest en 10.000 euro had gehad dan meschien wel maar ik zou er denk dan ook gelijk weer uit moeten want ik zou me daar dus echt niet kunnen inhouden met die grote kleuters,ik kijk het wel(man lief snap daar niks van die vind het grote onzin)maar wat hun daar allemaal uit vreten onverstelbaar ik zou we wel ff in willen om ze allemaal ff duidelijk te maken dat het kleuters zijn,ik ben benieuwd of ze zo ook zijn in de buitenwereld. De enige die ik normaal vond is silvia en die heeft heel wijs besloten om eruit te gaan. Groetjes jeslin
sylvia was inderdaad een hele sterke vrouw vond ik jammer dat ze het niet meer aankon. Zag haar als winnares. Maar ik zelf erin? NO WAY Stelletje achterbakse kleuters
wat ik heb begrepen zolang als het duurt degene die er het langst in zit die wint de villa dus kan heel lang duren heb ik begrepen.
nooit..... ik ken mezelf, binnen de kortste keren zou ik oorlog hebben met huub ofzo. en dan mezelf daar voor schut laten zetten, nee liever niet. en ik kan mijn kids niet missen. ik vond silvia helemaal niets, mooi dat die eruit is
Kijk elke avond , maar zou echt nooit mee doen... Zal mn huisje boompje beestje er niet voor willen opgeven
Ik kijk ook regelmatig, maar ik zou ook nooit van m'n leven mee willen doen. Ten 1e zou ik er nooit 10.000 euro voor over hebben, en ten 2e zou ik idd ook niet zo voor lul willen staan op tv. Maar ik vind het wel lachen om naar te kijken, er gebeurt genoeg dus niet saai om naar te kijken
haha volgens mij ben ik dan de enige die het wel leuk lijkt!Als ik vrijgezel zou zijn en zoveel geld had dan had ik me allang opgegeven!
Nee hoor! Ik ook wel! Maar idd alleen als ik vrijgezel was, geen kindje had en een borg van 10.000euro kon missen....
Ik heb het programma nog nooit gezien en dat wilde ik graag zo houden! Nee, ik zou nooit meedoen aan zulk soort programma´s. Groetjes, Anakin.
ik vind het leuk om te kijken, typisch leed vermaak, maar meedoen echt niet. sommige daarin vind ik echt zo kinderachtig en zou er zo mee op de vuist gaan. vooral da blonde snolletje (amanda) dat continu ligt te huile omdat ze weer is vreemgegaan. en dan huub en jaap o zo irritant. nee daar heb ik geen 10.000 euro voor over ook niet als borg.
Ik zou het echt niet kunnen! Weg privercy,niet mn gezinnetje om me heen.... Ik zou vreselijk heimwee hebben!
ja mensen kunnen super irritant zijn daar in die villa,ze zouden daar eigenlijk wel eens een zwangere vrouw neer moeten zetten met al die hormomen,hahaha. Ik vind ook die nastasia wat kan zei herhalen zeg pfffffff,en jaap ach die is echt niet goed bij zijn hoofd,amanda die verlaagt der eigen echt door zo zich zo te gedragen daar als ik haar was zou ik me kapot schamen en men familie ook denk ik maar ik denk dat zo iemand buiten de kooi niet veel anders is,of ze heeft totaal geen zelf respect. Huub wel wat kinderachtig,maar hij zegt teminste wel dat ie puur een spel speelt maar speelt daar door ook met de gevoelens van andere. Voor de rest ik kijk er dus wel na en het ergste is dat ik me dan eigenlijk mateloos erger,en ook echt voor de tv zit van nou die had ik al een uitschieter gegeven ofzo.
als ik niet getrouwd zou zijn geweest (of in ieder geval geen kinderen zou hebben gehad) zou ik er denk ik wel in gaan hoor... of ik het vol zou houden weet ik niet, want ik denk eerlijk dat ik me niet aan de regel "geen fysiek geweld" zou hebben kunnen houden.....dus dat had me op een heel snelle manier 10x gekost... Ed gaat altijd om half 8 naar boven gaat ie wat anders kijken, die heeft geen zin om naar "de gouden KOTS" te kijken"....