Mijn Zoon krijgt er een brusje bij. vanochtend getest maar ik wist het maandag al toen heeft een medium (een goede vriend van mijn broer) het mij al verteld. volgens hem gaat het goed met de baby alleen de zwangerschap zal anders gaan dan met mijn Zoon. ik ben benieuwd. Ik ben al 2 weken ondzettend beroerd, heb ik bij mijn zoon niet gehad. groetjes
Hoi Esther, Dat is ook toevallig!! hahaha Ben dan benieuwd hoe de tweede gaat heten. Ik was bij Sam ook niet misselijk in het begin. En nu ben ik tot 12 wk kotsmisselijk geweest. Dus een hele andere zwangerschap dan bij Sam. liefs Esther
Ook leuk dat jij nu op dezelfe dag bent uitgerekend als mijn zus die is vandaag ook 15 weken en 1 dag zwanger is was met mijn sam ook niet misselijk maar nu met vlaagen en als ik dan wat eet gaat het over.
Ohh was grappig zeg! Dus jullie zijn lekker saampies zwanger. Wel gezellig hoor. Ik was zo misselijk met het hele warme weer, nou dan weet je echt geen raad meer. Maar gelukkig is het nu helemaal over. Hoe voel je je voor de rest?