Wat denken jullie...??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan0201, 1 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb vorige week mijn 2e echo gehad en wij wilden niet weten wat het wordt. De beeb was allemaal heel druk aan het bewegen en heb natuurlijk thuis nog wel geprobeerd het te ontdekken (waarom heb je het dan niet gewoon gevraagd zullen jullie nu denken :) Maar dan is het écht bevestigd en vind het gokken veel leuker :D )
    Maar het is dus echt bijna niet te zien en daardoor denk ik nu dat het een jongetje is....Omdat een meisje naar mijn idee nóg moeilijker te zien zou moeten zijn en de echoscopist was echt overtuigd toen ik het vroeg. Ze zei "jaaa! Ik heb het al gezien hoor!"
    Wat denken jullie...??? :)
     
  2. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    ik denk persoonlijk dat je een jongentje krijgt Daan ;)
     
  3. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    geen idee,
    die mensen maken zo vaak een echo dat zij het zo kunnen zien ongeacht of het een jongetje of een meisje is, ligt er helemaal aan hoe de beebie ligt!
     
  4. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    bij een meisje kun je het ook wel zien dan zie je een streepje tussen de benen en een jongetje spreekt voor zich dus het kan alle kanten op.
     
  5. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Maar dat was het hem nou net....Je kunt bijna niet tussen de beetjes kijken want hij/zij beweegt zoveel en ligt het meest met de zijkant naar het beeld toe...
    Haha, ja, het blijft een gok, maar ik ben gewoon benieuwd wat anderen denken :D
     
  6. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe jammer dat je niet ff de dvd kunt laten zien had ik wel ff met je meegekeken :p:p
     
  7. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ja, da's balen he.... ;)
    Ik heb ook al met mijn zus gekeken, die had toen bij haarzelf namelijk gezien dat het een meisje was. Maar die ziet het hier ook niet. Niemand ziet het, haha. Dus daarom denk ik een jongen.... :)
     
  8. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Zaterdag ga ik voor me pretecho, dan wordt me ook verteld wat het wordt...!! Iedereen denkt dat ik een jongetje krijg, maar ikzelf ben nu al overtuigt van een meisje... Wil het gewoon even zeker weten. Ik ben te nieuwsgierig om te moeten wachten...
     
  9. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    En had dus toch iedereen gelijk haha, toch een jongen!!!!
     
  10. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    haha leuk he dat gokken ;)
    wij willen ook weten wat het gaat worden!!!
    we moeten dan nog wel ff geduld hebben voordat het goed zichtbaar is haha!
    ik kan het nooit zien op een echofoto van het geslacht!
    kan dr nooit iets uithalen haha!!!
     
  11. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Grappig!
    Helaas kan ik ook daar niet op af gaan want ook dat is wisselend in mijn omgeving....Zelfs met pendelen zei de een een jongen en de ander een meisje! :) Dus het blijft nog even gokken, maar over 3 maandjes weet ik het ;)
     

Deel Deze Pagina