Wij hebben het mijn ouders met 6 weken verteld, m'n schoonmoeder een paar dagen later. Als het mis zou gaan zou ik dat niet voor m'n ouders verzwijgen, vandaar dat dat voor mij geen reden was om te wachten. We hebben ze wel zwijgplicht gegeven, wat voor mijn moeder niet echt makkelijk was! Ze heeft het trouwens wel keurig voor zich gehouden!
Ik heb er spijt van dat we het aan mn schoonouders verteld hebben met 6 weken. Ze hebben ondanks alle nadruk van ons hun mond niet gehouden en het aan een tante van manlief verteld. En laat dat nu net de natte krant van het dorp zijn! Helaas valt er dus niet meer veel te vertellen aan de rest want die weten het al
Wij met 9 weken verteld het was hun trouwdag en ik had een boekje gekocht van Nijntje opa en oma pluis,gelijk kwamen de tranen
Ik heb t mijn moeder meteen verteld toen ik een test had gedaan,bij een vriendin die er thuis nog 1 had liggen in een doosje(vd kruidvat),die ik mocht gebruiken... Toen ben ik naar huis gegaan, had de test in mijn jaszak,en vroeg toen mijn moeder wil je even iets uit mijn jaszak pakken, in de linker zak zit iets... haha...toen keek mama er op en zij ze, ik had al wel zoiets gedacht,dat er aan de hand was, ze was heel blij...Papa was er een dagje eerder eigk al achtergekomen toen ik het nog niet 100%zeker wist maar wel al vaag vermoede.. toen die ineens zij je bent toch niet zwanger he! En toen keek ik met een blink van uhmm dat weet ik niet... uiteindelijk na de test die ik mijn moeder heb laten zien ook papa verteld dat t nu wel 100%zeker was. Beide vonden ze het niet erg, en vinden ze t hartstikke leuk om opa en oma te worden
Wij hebben het vrijwel meteen aan onze ouders verteld (5 weken). Achteraf had ik beter nog even kunnen wachten, want ondanks ons verzoek om het nog even stil te houden, vond mijn moeder dat ze het rond 7 weken best verder mocht vertellen. Was ik wel een beetje boos over, omdat ik niet vind dat het aan haar is om dat te bepalen, maar zo is mijn moeder. Een volgende keer vertel ik het dus later Maar hangt er dus vanaf hoelang je het zelf stil wilt houden en hoe goed je ouders een geheim kunnen bewaren haha.
Wij hebben het aan beide ouders verteld met 6 weken. Positieve test op zondag, bezoekje aan de VK op woensdag en het die avond via Skype aan de ouders verteld. We wonen in het buitenland, dus helaas was Skype de enige optie om dat moment om het te vertellen.
Tja, ligt eraan wat je zelf wilt. Wij hebben ervoor gekozen om het met 7 wkn te vertellen na de eerste echo.
Ik teste heel licht posi op de verjaardag van mijn moeder, maar zat nog 1 dag voor NOD, dus wilde eerst een duidelijkere test. Jeetje wat had ik het zwaar die dag om mijn mond te houden. De volgende dag had ik die duidelijke test (digi van CB). Toen eind van de week verteld aan schoonouders, ouders, broer, en zussen.